Gå til innhold

Hvis elev tisser i buksa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis et barn tisser i buksa i barnehagen, har barnet med seg et ekstra klesskift som det får skiftet på seg. Dersom et barn tisser i buksa mens det er på skolen har man muligens avlagte klær som barnet får låne med seg hjem. Er man redd for at et barn skal tisse på seg på skolen, bør man kanskje la et ekstra klesskift ligge på skolen slik at man slipper å bekymre seg for at barnet må gå nakent hjem dersom ulykken skulle inntreffe.

Skole barn klarer som regel å holde på vannet, men dersom ulykken inntreffer klarer man nok å finne en løsning. Hvis ikke kan lærer kontakte mor eller far som kan komme og hente barnet.

Gjest Anonymous
Skrevet

det er helt vanlig at skolebarn har med seg ekstra skift på skolen - ihvertfall i asker og bærum.

Skrevet

Vanelig praksis er vel at hvertfall 1.klassinger har med ekstra skift på skolen.

Når det gjelder eldre barn, så har skolen masser av avlagte klær(som nevt tidligere).

Man kan da hvertfall ikke la et barn gå våt!!!12

Skrevet

Da jeg var lærervikar på en barneskole, hadde jeg en elev som tisset i buksa rett som det var... Da dette var et problem hun hadde som både skole, foreldre og klassekamerater visste om, så hadde hun med ekstra skift hver dag. Når ulykken var ute, så gikk hun bare på toalettet og byttet om. 12

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg gikk på barneskolen mener jeg å huske det var noen jenter som måtte møte til gjensitting fordi de hadde tissa i buksa.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Bleie er godt hjelpemiddel for de som tisser i buksa....

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Noen her som har gjort i buksa på skolen?

Skrevet

Jeg var sengeveter da jeg begynte på skolen og hadde litt problemer med å holde meg tørr i løpet av dagen. Dette ble læreren gjort oppmerksom på og jeg husker at hun hele tiden var på meg før timen begynte. Diskret kom hun bort til meg og lurte på om jeg ikke skulle ta en tur på toalettet. Jeg tror at hvis læreren er litt våken og foreldrene sier i fra at barnet ikke er helt tørr, så kan det takles på en måte som ikke gjør at eleven føler seg noe mindre enn de andre i klassen. Åpenhet med læreren er nok det viktigste, slik jeg ser det.

Maggie!

• 6 år senere...
Skrevet
Hva gjør skolen med det?

hei

jeg er en gutt på 15 år

og jeg opp levde det og tisse og drite på med på skolen en dag

og da fikk jeg låne noen klær og fikk hjelp til å bli skiftet på .

det var når jeg var 12 år

har også ploblemer om natta

men da var det en klasse kamerat som støttet meg

og skolen tok på meg bleier da og skrev brev med hjem om at de ville at jeg skulle ha på bleier om dagen også.

jeg har en veldig bra kompis nå da som føller med litt om jeg har jort ut meg

og har eget stelle rom på skolen

skolen tok det da opp med resten av klassen

så det går bra?

bruker bleier ennå dag å natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...