Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er det noen av dere prøverne som sparer penger til barnet kommer? Jeg tenker at det jo blir en del utgifter i forbindelse med innkjøp når to skal bli tre, og lurer på om noen forbereder seg på dette ved å spare? I så fall, hvor mye legger dere til side? Eller hvor mye regner dere med å bruke på diverse saker og ting? Hm... Kanskje hører denne hjemme under økonomi...?
Amalie_85 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Nå kom vår lille veldig brått på oss så vi har jo ikke spart opp noe fra før. Men vi har satt opp en økonomisk plan for å kunne få råd til å kjøpe alt vi trenger og vi har fått avtale med banken om avdragsfritt lån en stund så vi har lit mer å rutte med når den lille kommer siden jeg enda er student og han har en del gjeld enda
Gjest Come To Big Mama Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det var jeg som var TS. Har nå laget meg en bruker så jeg også kan leke her inne.
Epona Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Vi sparte litt på en egen babykonto. Det var til prøverør, for det var det vi etter planen skulle gjennom. Men det slapp vi, men pengene var fortsatt babypenger til diverse utgifter.
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Vi har fast sparing på fond. Regner egentlig med å slippe billig unna. (Arver mye og det er noen kommende besteforeldre som er ivrige på å handle inn.) Men hvis vi ikke har råd til å ta det fra den vanlige lønnskontoen, så vil fondet kunne brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå