Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå her for meg selv og er i generelt dårlig form (influensa), i tillegg til et ganske knust hjerte...

Hva er ditt tips for å komme over en du har vært/er forelska i, som har såret deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg hjalp det å gjøre noe annet enn å sitte hjemme å tenke på den personen, jeg ga det rådet til en kompis av meg som ble dumpa av dama si, og han gikk på besøk til andre kopiser og det hjalp han

Skrevet

Får kanskje besøk etterpå, vanligvis ville jeg kommet meg raskt ut av leiligheten og funnet på noe, men med influensaen (og tilhørende 39 i feber) så har jeg blitt beordret til å holde senga av legen :P

Skrevet

mhm...

se en film sammen med noen, en komedie pleier å funke bra...

Skrevet

Det er flere ting jeg har gjort for å hjelpe meg selv til å komme over noen. Det kommer jo også an på hvor seriøs hjertesorgen er, etter min skilsmisse tok det nok lengre tid enn etter kortere forhold.

. Pass på å være opptatt med noe det meste av tiden. Men tillat deg å sørge.

. Vær sammen med venner og familie som lar deg prate om du trenger det.

. Skriv ned alle flotte ting ved deg selv.

. Skriv dagbok, sorter tankene dine.

. Flørt med han på kontoret/i butikken/mm som du likevel aldri vil få.

. Dra på tur.

. Ved seriøs hjertesorg, oppsøk en psykolog et par ganger.

Gjest Gjest robia
Skrevet
Jeg sitter nå her for meg selv og er i generelt dårlig form (influensa), i tillegg til et ganske knust hjerte...

Hva er ditt tips for å komme over en du har vært/er forelska i, som har såret deg?

fins ingen måter en lever vidre og blir såret på nytt helt til man dør ,slike r iallfall mitt liv.lurer på om det hjelper dø eller om en stadig husker ting" er grusomt ha minner om den man hadde kjær så bli svikta! umulig leve med . har prøvd komme over mange i løpet av livet er helt jævlig sår vil ikke gro uansett år!folk virker være født for såre andre for de lager spill på slutten av et forhold istdet for si ting rett ut som fatisk sårer folk a hell of a lot less.

Skrevet

Det er nok "bare" å vente til det dabber av. Før eller senere føler man seg i allfall tilnærmelsesvis normal igjen.

Skrevet

Mange gode tips her, jeg ville likevel bare gått ut å flørtet med andre. Ingen vits i å dvelle i fortiden. Lær av det som har skjedd, gjør noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...