Gå til innhold

Holyoaks

Gjest Gjest_frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_frustrert_*

Har gått glipp av litt for mange episoder i det siste har jeg skjønt...

Hvor er det blitt av Kris??

Hva skjedde egentlig med Claire? OG hva var den greia med at Max holdt på å miste Tom, som Claire hadde noe med?

Og hvorfor har han politmannen (broren til Sonny) katet ut Louise??

Hvor er det blitt av han Dj som Shaun Paul(?) datet???

Hva har skjedd med hun bærta som ble gravid, stakk av med han som slo ned faren hennes?

Hva har skjedd med Jaqui og Tony? Er han skeptisk siden hun er gravid?

Ble det dobbeltbryllup?? Enste jeg så var at Louise stormet inn i kriken og sa at hun hadde ligget med Warren...

Håper noen kan fylle inn noen av hullene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at TV2 Zebra sender Hollyoaks-maraton på lørdager? Alle ukens episoder etter hverandre! De har jo enormt mange karakterer, da, så det er jo lange periodeer hvor du ikke ser enkelte. Nå har jo alt dried seg om dobbeltbryllupet. Her er link til den offisielle hjemmesiden: http://www.channel4.com/entertainment/tv/m...es/H/hollyoaks/

Har ikke sett alt jeg heller, men kan prøve meg på noen svar! Men det spørs om du blir så mye klokere... :)

"Hvor er det blitt av Kris??" -Aner ikke. Men kan jo hande han har "pause" pga bryllupet. Han er jo ikke så sentral i den gjengen. Han er jo med på lista over Castmembers på hjemmesiden.

"Hva skjedde egentlig med Claire? OG hva var den greia med at Max holdt på å miste Tom, som Claire hadde noe med?" -Hun fortalte Tom en løgn om noe, slik at Tom ble redd for at noe kom til å skje med Max om han bodde der. Noe med at han skyld i et eller annet kjipt.

"Og hvorfor har han politmannen (broren til Sonny) katet ut Louise??" -Louise var gravid, men fryktet at barnet kunne være Warren sitt. Så hun tok abort, sa det var spontanabort, men Calvin fant ut sannheten. Så det var pga utroskap.

"Hvor er det blitt av han Dj som Shaun Paul(?) datet???" -Vet ikke. Men se etter han på Cast-lista! Husker ham nemlig ikke helt...

"Hva har skjedd med hun bærta som ble gravid, stakk av med han som slo ned faren hennes?" -Det er som normalt. De har skoleferie, og har startet et band.

"Hva har skjedd med Jaqui og Tony? Er han skeptisk siden hun er gravid?" -Det er hvertfall bilde av dem sammen, og med henne i brudekjole, på nettsidene...

"Ble det dobbeltbryllup?? Enste jeg så var at Louise stormet inn i kriken og sa at hun hadde ligget med Warren..." -Ja. Etter mye om og men, så ble det bryllup!

Hjalp ikke mye, dette, men kanskje litt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...