Aurela Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Sitter her og kjeder meg nå, og ville derfor dele med dere: Jeg er forelsket!!! Vi har kjent hverandre i kanskje fire år + og vært sammen i tooooo år :love: :love: :love: :love: Han er desidert den nydligste..!!! :rødme: :rødme: ja, som sagt, jeg kjeder meg.. Endret 7. desember 2007 av jente89
lolita90 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du er ikke den eneste som kjeder deg... så koselig å høre at det er flere enn meg som er utrolig forelska... Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og 3 mnd... føler meg fortsatt nyforelska på en måte :rødme:
Aurela Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Du er ikke den eneste som kjeder deg... så koselig å høre at det er flere enn meg som er utrolig forelska... Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og 3 mnd... føler meg fortsatt nyforelska på en måte :rødme: Kjenner til den nyforelskede følelsen, så koselig
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg også gitt, noe jeg ikke trodde skulle skje Men jeg må innrømme at jeg er oppetter ørene forelsket i en jeg skal på date med i morgen. :rødme: Da har vi vår andre date, så det blir spennende å se hva som skjer nå gitt...
Aurela Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Jeg også gitt, noe jeg ikke trodde skulle skje Men jeg må innrømme at jeg er oppetter ørene forelsket i en jeg skal på date med i morgen. :rødme: Da har vi vår andre date, så det blir spennende å se hva som skjer nå gitt... Lykke til på date!!
Gjest Heloise Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Sitter her og kjeder meg nå, og ville derfor dele med dere: Jeg er forelsket!!! Vi har kjent hverandre i kanskje fire år + og vært sammen i tooooo år :love: :love: :love: :love: Han er desidert den nydligste..!!! :rødme: :rødme: ja, som sagt, jeg kjeder meg.. Samme her! Vært sammen snart 2 år og er helt tullefjollete enda begge to :rødme:
Aurela Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Samme her! Vært sammen snart 2 år og er helt tullefjollete enda begge to :rødme: Moro å se at det er flere som har det slikt Ikke at det overasker da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå