Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter her og kjeder meg nå, og ville derfor dele med dere: :hjertesmil:

Jeg er forelsket!!! Vi har kjent hverandre i kanskje fire år + og vært sammen i tooooo år :love: :love: :love: :love:

Han er desidert den nydligste..!!! :rødme: :rødme: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::fnise: ja, som sagt, jeg kjeder meg..

Endret av jente89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste som kjeder deg...

:hjerte: så koselig å høre at det er flere enn meg som er utrolig forelska... :hjerte::hjerte:

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og 3 mnd... føler meg fortsatt nyforelska på en måte :rødme:

:hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Skrevet
Du er ikke den eneste som kjeder deg...

:hjerte: så koselig å høre at det er flere enn meg som er utrolig forelska... :hjerte::hjerte:

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og 3 mnd... føler meg fortsatt nyforelska på en måte :rødme:

:hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Kjenner til den nyforelskede følelsen, så koselig :hjerte:

Skrevet

Jeg også gitt, noe jeg ikke trodde skulle skje :sjenert:

Men jeg må innrømme at jeg er oppetter ørene forelsket i en jeg skal på date med i morgen. :rødme: Da har vi vår andre date, så det blir spennende å se hva som skjer nå gitt...

Skrevet
Jeg også gitt, noe jeg ikke trodde skulle skje :sjenert:

Men jeg må innrømme at jeg er oppetter ørene forelsket i en jeg skal på date med i morgen. :rødme: Da har vi vår andre date, så det blir spennende å se hva som skjer nå gitt...

Lykke til på date!!

Gjest Heloise
Skrevet
Sitter her og kjeder meg nå, og ville derfor dele med dere: :hjertesmil:

Jeg er forelsket!!! Vi har kjent hverandre i kanskje fire år + og vært sammen i tooooo år :love: :love: :love: :love:

Han er desidert den nydligste..!!! :rødme: :rødme: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::fnise: ja, som sagt, jeg kjeder meg..

Samme her! :sjenert:

Vært sammen snart 2 år og er helt tullefjollete enda begge to :rødme:

Skrevet
Samme her! :sjenert:

Vært sammen snart 2 år og er helt tullefjollete enda begge to :rødme:

Moro å se at det er flere som har det slikt :) Ikke at det overasker da ;):hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...