Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Honey_*
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en hårkur for ekstremt tørt og slitt hår ? Etter mye farging , striping å glattetang.

Skal kjøpe i julegave til en vennine og hun har sånt hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som kan anbefale en hårkur for ekstremt tørt og slitt hår ? Etter mye farging , striping å glattetang.

Skal kjøpe i julegave til en vennine og hun har sånt hår.

Redken exstreme deep fuel

Håret blir som nytt etter denne hårkuren! Ett hår som er mye farget mangler lipider - frisøren anbefalte denne til meg etter at jeg hadde tatt avfargning, stripet og farget det.

Men hver obs - den er rådyr. Vil du ha ett billigere alternativ må det bli wella sp power mask

Gjest Gjest_olga_*
Skrevet
Redken exstreme deep fuel

Håret blir som nytt etter denne hårkuren! Ett hår som er mye farget mangler lipider - frisøren anbefalte denne til meg etter at jeg hadde tatt avfargning, stripet og farget det.

Men hver obs - den er rådyr. Vil du ha ett billigere alternativ må det bli wella sp power mask

Redken extreme deep fuel får du på lookfantastic til under 200 kr forresten.Ellers anbefaler jeg en leave in kur fra samme serie,redken extreme anti-snap.husk at fuktighet også er viktig hvis du har langt hår,redken og kerastase har flere gode produkter.se på www.lookfantastic.com,der er det billig :danse:

Skrevet

Den beste hårkuren jeg vet om kommer fra Kerastase og heter Masquintense eller noe sånt. Boksen er hvit med orange lokk. Liker denne bedre enn hårkurer fra Joico, Sebastian, Tigi og Redken (har prøvd maaaange).

Skrevet

Jeg ville også nevne redken extreme serien :) Jeg har selv redken anti snap fra extremeserien. Bruker den i slitte tupper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...