Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som far så sønn .. ;)

Gleder meg til å høre de sammen.

Link..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De burde gjort et kvalitetshopp og funnet noen med annen dialekt :fnise: På den annen side blir jo tekstene mindre overtydelige på denne måten.

Skrevet

Man kan nok ha innvendinger mot dialektbruk, men der er nå engang slik vi er her på berget.

Om det blir et kvalitetshopp med en vokalist med en annen dialekt tviler jeg på. ;)

... eller hva med en østfolddialekt ?? :hår:

Skrevet

Sønnen, Odin Staveland, har jo skrevet musikk tidligere, uten å ha vært et medlem av Vamp.

Det som er mer spennende er jo hvordan den nye vokalisten høres ut, vil de gode kjente sangene være like fine?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Sønnen, Odin Staveland, har jo skrevet musikk tidligere, uten å ha vært et medlem av Vamp.

Har hørt han live sammen med dem tidligere, og synes han funker bra sammen med bandet. Annerledes, men de kler hverandre.

Det som er mer spennende er jo hvordan den nye vokalisten høres ut, vil de gode kjente sangene være like fine?

Regner med det blir som da Vidar erstattet Jan. Noen av de gamle låtene fungerer bra med ny stemme, noen ikke, og forhåpentligvis vil den nye ha respekt for at noen av sangene er så personlige for gamle vokalister at han ikke bruker dem.

Jeg har full tiltro til at Vamp har gjort et godt valg denne gangen også. Det handler ikke om å finne en blåkopi av gamle vokalister, men en som kan være med dem videre.

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor Vidar Johnsen ikke fikk fornye kontrakten? Syns han var kjempebra nemlig!

Skrevet

Var ikke sønnen litt med under forrige turneen? Den med KORK? Blir uansett spennende å se hvordan det går med Vamp fremover.

Det er sikkert mange som synes Vidar Johnsen ikke kan sammenliknes med Jan Toft, men tror nok veldig mange har det som meg og nesten assosierer Vamp med Vidar Johnsens helt herlige stemme.

Jeg skal gi dem en sjanse, men frykter at Vamp ikke lengre blir så bra, jeg. Men nå er jo jeg skikkelig VJ fan, da!

Skrevet

Da er vi 2 VJ fan Bex ;) og frykter det samme som deg. Enda godt jeg har sikret med DVDen...

Skrevet
Da er vi 2 VJ fan Bex ;) og frykter det samme som deg. Enda godt jeg har sikret med DVDen...

Den skal jeg og kjøpe meg ...

Skrevet

Storkoser meg med den ofte, jeg :) Så den anbefales, ja! Bare synd (etter min mening) at Jan Toft synger på noen av sangene. Vil ha VJ hele tiden, jeg! Håper bare han snart freser opp stilen på solokarrieren sin.

Skrevet

Så spennende da. Gleder meg til å høre den nye vokalisten.

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

For de av dere som savner Vidar Johnsen, er det jo bare å kjøpe hans plater.

Selv mener jeg at Vamp kommer til å være Vamp uavhengig av hvem som er vokalist. Jeg hadde vanskelig å se for meg hvem som kunne fylle Jans sko (eller strengt tatt ullsokker) da han sluttet. Vidar ble en annerledes, men svært bra vokalist.

På samme måten har jeg tiltro til at Vamp nå har funnet en vokalist som kan bli med dem i en ny retning. Ikke som en ny Jan eller ny Vidar, men som seg selv.

Skrevet

Det var klokt sakt Dalwhinnie.

Selv hadde jeg en følelse av at Vidar brakte med seg et mere rokka preg over Vamp. Så selv om han var en flott vokalist, er jeg ikke så lei meg over at han nå er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...