BergensAnd Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Etter så mye skryt av Stieg Larsson har jeg også begynt på bøkene hans (på lydbøker mens jeg strikker ). Jeg har begynt på den første, Menn som hater kvinner. Det er veldig gode fortellinger, men jeg opplever han som veldig "skravlete", on and on and on liksom. Og denne familiekrøniken som det er helt umilig å holde orden på. Det skjer ikke mye her akkurat. Hva er det dere mener er så godt?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du må over halvveis før ting begynner å klarne litt. Men jeg tror at det å høre den på lydbok er litt annerledes enn å lese den selv; jeg opplevde den ikke som "masete", og jeg er ikke i utgangspunktet stor fan av utbrodering.
Gjest lesehesten Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Etter så mye skryt av Stieg Larsson har jeg også begynt på bøkene hans (på lydbøker mens jeg strikker ). Jeg har begynt på den første, Menn som hater kvinner. Det er veldig gode fortellinger, men jeg opplever han som veldig "skravlete", on and on and on liksom. Og denne familiekrøniken som det er helt umilig å holde orden på. Det skjer ikke mye her akkurat. Hva er det dere mener er så godt? Som med alle andre ting her i livet så er smaken som baken, den er delt. Det gjelder også bøker. Jeg f.eks. likte ikke Da Vici koden, skjønte ikke hva folk pratet om når de var over seg av begeistring. Men jeg likte alle Stieg Larsson bøkene og klarte ikke å stoppe å lese når jeg først hadde startet. Så du er kanskje bare en av de som ikke liker bøkene hans da. Helt greit det.
Toro Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg sitter selv med Stieg Larsson på øret .. og nyter det. Har problemer med å legge den fra meg.
Lady Lovelylocks Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har nettopp hørt den ferdig. Syns de to første cd'ne var kjempekjedelige, men det tok seg opp etterhvert. Jeg la meg til og med tidligere for å kunne høre mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå