Gå til innhold

Anal orgasme for gutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette lurer jeg altså på. Jeg klarer ikke å oppnå det selv, iallefall ikke enda, men vil gjerne få det til. Er det noen som har noen tips til det? Jeg har div leketøy, men føler liksom ikke at jeg helt treffer det riktige punktet...

Litt hjelp eller innspill her hadde vært fint :)

Gjest Gjest_Nigal_*
Skrevet

Jeg fikk det ikke til heller. Men så kjøpte jeg en slags vibrator. Det er en kule med ledning, og en kontrollboks. Jeg stikker kula inn i et kondom av hyg. årsaker, plasserer den rett innenfor fiseringen gir full guffe. Du vet det går for deg når du kjenner at du virkelig må drite. Du får sammentrekninger i ringen, og du risikerer å drite den ut. Da må du dytte den inn igjen. Aller deiligst er det når kula er midt i fiseringen.

Gjest Gjest_Nigal_*
Skrevet

Tøm deg før du starter, og bruk glidemiddel. Det er helt klart en form for orgasme, men den gir ikke sæd. Tissen blir ikke slapp etterpå. Analorgasme er like godt som vanlig, men ganske annerledes. Anbefaler å gjøre det i badekaret, så du ikke griser.

• 11 måneder senere...
Gjest rompefiksert
Skrevet

jeg finn dette endelig til skikkelig idag

satt å ridde på en glassflaske

fortere å fortere til jeg kom

ÅÅÅ gud så deili, låg å skalv på gulvet etterpå

en skikkelig god orgasme, MÅ prøver

Gjest Gjest_ugla_*
Skrevet
jeg finn dette endelig til skikkelig idag

satt å ridde på en glassflaske

fortere å fortere til jeg kom

ÅÅÅ gud så deili, låg å skalv på gulvet etterpå

en skikkelig god orgasme, MÅ prøver

Jeg syns jeg ser deg......

Skrevet
Jeg syns jeg ser deg......

Hahahahaha :'D Æ tru æ rævne :D:D

• 1 år senere...
Skrevet

Hysterisk morsom lesing! Må bare si at anal orgasme er totalt annerledes enn vanlig, og mye mer intens. Tror kanskje en god sammenlikning er jentenes vaginale mot den som utløses v. stimulering av klitten. Et paradoks at jenter ikke kan bekrefte det siden de ikke har prostata. Jeg er ikke homo men anbefaler alle liberale brødre til å prøve. Prøv å glem homoskrekken. Lykke til!

• 6 måneder senere...
Gjest the master
Skrevet

amagad!! vi snakker om en dude her!! uff

Skrevet

Er veldig glad i å gjøre ting med rumpa mi, men etter å ha sett en viss video ("One Man One Jar" – klarte ikke å se hele en gang) har jeg sverget på at jeg aldri skal putte noe av glass i rumpa igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe som heter anal orgasme, den er ikke mulig. Det blir som å snakke om øreorgasme.

Avstumpede mennesker... :popcorn:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Det er ikke noe som heter anal orgasme, den er ikke mulig. Det blir som å snakke om øreorgasme.

Avstumpede mennesker... :popcorn:

Der tar du grundig feil, hvordan kan du påstå at det ikke er mulig, er det forde du ikke tør prøve eller har en eller annen sperre mot å prøve analsex? Det er flere som får analorgasme, også i denne tråden. Selv er jeg en av de guttene som får analorgasme uten sædsprut. Det er superintenst og sykt godt og jeg kan bare fortsette å ha sex og få flere anale orgasmer etter hverandre.

Dette er kjent viten, siden guttene har prostata, dette er mennenes g-punktfra og som er nøklen til menns orgasme. Når denne kjertelen stimuleres fra analen, direkte, kan dette utløse sinnsyke orgasmer som overgår alt annet, kan selv skrive under på det!!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det er ikke noe som heter anal orgasme.

Det er riktig det, det korrekte begrepet er analorgasme!

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Det er riktig det, det korrekte begrepet er analorgasme!

Er ikke anal orgasme og analorgasme det samme? Er jo bare måten ordene skrives på, om de skrives som to ord eller trekkes sammen til ett ord!

Gjest Anjelika
Skrevet

Er ikke anal orgasme og analorgasme det samme? Er jo bare måten ordene skrives på, om de skrives som to ord eller trekkes sammen til ett ord!

Takk for oppklaringen Captain Obvious

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...