Gå til innhold

Prøve brudekjole på 2 min?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg var innom en brudebutikk i Oslo på mandag med en venninne som skal gifte seg. Vi var der ganske sent... kjøpte sko og slør.

Vi begynte og stresse sånn fem min før stengetid sånn at vi skulle være ute av butikken til den tid. Og da... to min på fem kommer det inn to jenter hvorav den ene skulle gifte seg om halvannet år. Hun som jobbet i butikken prøvde pent og fortelle at vi stenger hvert øyeblikk... kom gjerne inn og se litt, men at de ikke visste hvor lenge de kunne stå med kunden. De ansatte ville jo gjerne hjem.

Hun ene jenta i butikken fortalte meg at selv om butikken stenger 14 på lørdager så er de sjeldent ute før kl 16! Og det samme på hverdagene... og det skjønner jeg jo når kundene som skal gifte seg om halvannet år kommer inn to min før stengetid. Og det værste av alt var bare at de var ute for morro skyld.. det sa de jo også.

Jeg skjønner helt seriøst at brudekjoler og utstyr i dyrt i Norge dersom man skal stå der som en service institusjon fordi det er gøy å prøve kjoler?!

Det ville aldri falle meg inn og komme busende inn i en butikk to min før man stenger... ihvertfall ikke når man vet at man ikke skal kjøpe noe?

Hm... gjør dere sånt?

P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maken til frekkhet!

Jeg er helt enig med deg, skal man ha service, må man jo sørge for å komme i god tid!

Det tar jo tid å kle av og på seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke falle meg inn engang! Jeg har faktisk bare prøvd kjole i to butikker og begge gangene ringte jeg og bestilte time. Men folk er rare! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...