Gå til innhold

kaker til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må begrense bakingen til jul i år grunnen dårlig tid og en liten baby som krever sitt.

Skal bake noe, men er usikker på hva.... Noen som kan komme med tips om kaker/kjeks etc de ikke klarer seg uten til jul? Kom gjerne med oppskrifter også.

Skrevet

Jeg synes veldig mange julekaker ikke er så spesielt gode - man tar dem fram til kaffen etter at man har proppet seg med julemiddag, og så forsyner alle seg med én pepperkake eller én kokosmakron, og så har man gjerne forsyninger til langt uti mars.

Hjemmelaget marsipan og annen hjemmelaget konfekt synes jeg er godt.

Skrevet
Jeg synes veldig mange julekaker ikke er så spesielt gode - man tar dem fram til kaffen etter at man har proppet seg med julemiddag, og så forsyner alle seg med én pepperkake eller én kokosmakron, og så har man gjerne forsyninger til langt uti mars.

Hjemmelaget marsipan og annen hjemmelaget konfekt synes jeg er godt.

Tenkt å svare det samme.. Bortsett fra at våre forskyninger ligger til neste jul, da vi trenger kakeboksene på nytt.. Ellers spiser jeg marsipanene for å glede mormor, men karameller og andre konfekter er namnam :) Er ikke så glad i alle de tørre kakene, tror vi heller skal stase på en ordentlig kake til kaffen og noen pepperkaker i år..

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg må ha berlinerkranser, pepperkaker og risboller, liker krumkaker også veldig godt.

Skrevet

Krumkaker og kransekake MÅ jeg ha i jula!

Skrevet

Krumkaker, berlinerkranser, brune pinner, risboller og alt mulig av konfekt-ting er godt. Pepperkaker kan også være ok. Andre tørre kaker som er godt er diverse cookies o.l. Ellers er mange julekaker ganske så sandaktige og tørre...

Skrevet

Må ha sirupsnipper, tynne, sprø krumkaker og hvite kakemenn. Vet hvor mye jeg spiser og lager bare akkurat, så alt blir borte i løpet av jula.

Skrevet

Jeg baker berlinerkranser (er ikke så glad i det selv, men andre er), suksessterte, mor monsen, mørlefser, delfiakake, krumkaker. Krumkakene er som tilbehør til juledesserten, riskrem.

Skrevet

pepperkaker,krumkaker,smultringer,berlinerkranser :nissegutt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...