Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei!! Vi er et par som synes "sånn der baki" sex er digg, men når vi ser det på film kommer det aldri "sånn derre greier" på den. Er det noen som vet hvordan man kan unngå det, bortsett fra å bruke klyx, har hørt at det ikke er bra i lengden. Therese.....
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Analsex. Bæsj. Avføring. Huffameg Seriøst: Går an å bruke en analdusj, hvis det var det det het, som man kan få tak i på diverse sexbutikker. Stikker den inn og renser stumpen en 2-4 ganger (tidligst 1 time etter du var på do og tømte deg), så blir man så pen og ren atte
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Renser stumpen med vann altså.. bare så det ble sagt
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Analsex. Bæsj. Avføring. Huffameg Ser man bort fra dette, er jo analsex ganske godt, og ikke huffameg. Vet ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget, men.... Christine....
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jo, det er huffameg. Har hørt at tarmen kan sprekke hvis man gjør det. Vet ikke om det er sant men??? Jeg gjør det ikke!!!! Janne
DaYdReAm Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 tror nok ikke tarmen kan sprekke hvis en bruker godt med glidemiddel og tolmodighet. kjører en på som om det var det andre hullet uten oppvarming kan det vel gå galt... i følge cecilie kjensli skal det ikke være avføringsrester i siste del av tarmen hvis en har gått på toalettet før en ha analsex. endetarmen består vistnok av flere lukkemekanismer, noen er ubevisste, og "sperrer av" under analsex. http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/S...licShow;ID=262; litt smuss kan vel ligge igjen, men det må vel forventes siden det faktisk er endetarmen? jeg er ny på området, og er også redd for dette. har prøvd såvidt en gang, men da fullførte vi ikke. gjorde litt vondt.tror ikke han fikk noe på seg da. jeg er stor fan av en finger og to;) har lysst å prøve analsex ganske så snart, men er redd for at han skal få avføring på pikken...jeg tror egentlig ikke han bryr seg så mye, er vel heller jeg som henger meg opp i det. får ta en prat med ham, men dere andre, har dere noen spesielle "ritualer" før analsex? jeg har også hørt at bruk av klyster jevnlig ikke er så bra, noe med kroppens vanedannelse av den måten å kvitte seg skikkelig med avfalsstoffer å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Analsex skal utføres med kondom. Bakteriene bak der blir man aldri helt kvitt og så lenge gutten har urinrøtr der kan han bli betent om man ikke bruker kondom. Bruker man kondom er det ikke like nøye at det kanskje kommer litt avføring på penis?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå