Frk Johansen Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Tidlig i oktober ble jeg blinket i en fotoboks, etter ca to uker fikk jeg brev om det var meg som hadde kjørt etc. Jeg svarte bekreftende og godtok forlegget, så har jeg ikke hørt mer. Det er sikkert en måned siden nå. Når kan jeg forvente at jeg får denne bota? Er det noen som helst mulighet for at den ikke dukker opp? Naivt ja... Hvor lang betalingsfrist er det på bøter? Føler jeg trenger de tretusen kronene det var til julehandelen, i alle fall noen men vet jo ikke om jeg rekker å få januarlønn før denne bota skal betales. :gråte:
Gjest smotti Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hvor lang tid det tar før du får den varierer... 1-3 måneder mener jeg å huske. Og du må ikke betale alt på engang som regel...
Supramundane Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Du kan dele den opp uten å måtte betale noe mer. Det er bare å ta kontakt med Statens Innkrevingssentral når du mottar regningen.
Frk Johansen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Så flott, passer utrolig dårlig med tretusen ekstra nå i julestria. Om jeg kan dele den i to hjelper det veldig.
Gjest Gjest_TwinFlame_* Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Du kan også få 6 mnd rente og gebyrfri betalingsutsettelse av statens innkrevningssentral. Det gjorde jeg. Funka veldig bra.
Frk Johansen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Føler vel ikke behov for det, det må jo pent betales uansett og jeg får det jo til, men om den kan deles i to uten ekstra kostnader kommer jeg nok til å benytte meg av det i og med at vi er i en ganske tung måned hva angår utgifter.
Gjest Opa Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Det tar en god stund før den kommer! Sambo fikk en som vi glemte å betale (han fant ikke igjen regninga), og enda en goood stund etter det kom en ny regning, på samme beløp. Så det gikk noen måneder.
Gjest Dixie i.i Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 De er ganske kjappe med å sende ut den første, der de ber om å få opplyst hvem som kjørte bilen, men så kan det ta både 2 og 3 mnd før du får boten. Og du kan dele det opp helt rentefritt, mener det miste du kan betale er 5 eller 600 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå