Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg kjøpe en sort kjole som jeg skal ha til julebord i neste uke, men jeg er fryktelig usikker på hva jeg skal ha til av tilbehør.

Kjolen er fra Oasis (fant ikke bilde på nettsiden) og har korte ermer og rekker til rett over kneet ca. Stoffet er vel det som best kan kalles knitwear med underkjole under. Rett under bysten er det et smalt hvitt silkebånd som skal knytes i en liten sløyfe foran.

Siden kjolen har litt utringing og ikke er så lang, har jeg tenkt å ha en strømpebukse under (litt tykk type) som jeg så på Oasis. Jeg har også tenkt å ha pumps til. Høres det greit ut?

Men så kommer problemet. Hvilke smykker? Skal jeg ha sorte pumps? En annen farge? Hva med vesken? Siden jeg ikke er noe særlig til å gå på heler, må jeg hvertfall ha lave pumps, selv om jeg bare er 1,60 høy. ;)

Er litt usikker på øyensminken også. Jeg er lys i huden (gule undertoner), har grønnbrune øyne og for tiden lys brunt hår. Jeg vet at mine øyne kler f.eks. plommefarger, burgunder, enkelte grønn og bruntoner, samt bronse og gull, men er det noe en kan bære når en skal ha den lille sorte?

Jeg er helt lost her. Håper noen av dere flinke KG-jenter kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du godt kan bruke farger til den lille sorte. Helsvart er lekkert, men det krever frisk farge i huden og et våkent blikk. Dessuten spriter det skikkelig opp å bruke f.eks tilbehør i en annen farge, f.eks. gull øyenskygge og plommerøde sko/veske eller en annen farge du liker. Av smykker har jeg for tiden lagt min elsk på litt kraftige smykker - trenger ikke være så voldsomme, men f.eks litt tykke kjeder av et eller annet slag, i motsetning til de vanlige anhengene.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg synes godt du kan kjøre helsort (tette strømper er en god ide). Du skriver ikke hvordan type du er, men her mitt stylingtips:

Jeg ville valgt bort halssmykke og valgt noe øredobber som er litt blikkfang. Jeg så noen nydelige, smaragdgrønne på Indiska som jeg tror kan passe kjole og antrekk godt. Sotet plommefarget makeup, bleke lepper og Rouge Noir fra Chanel på korte negler ;). En liten sort clutch-veske (du finner billige på H&M om du ikke har fra før). Litt rocka, litt pyntet og veldig i tiden :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...