Gjest scruella Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
Jaxx Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Kan du ikke bare spørre da? Han har sikkert glemt det.
Gjest scruella Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
caso Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg er sambo' med ei dame på 3. året nå, og er meget lykkelig. Når jeg leste inlegget ditt nå, gikk jeg inn på diverse nettprofiler og forandret profilen min fra singel til opptatt Tanken slo meg ikke en gang, det er jo noe man bare rabler ned når man registrerer seg stort sett... Jeg tørr faktisk vedde noen tusenlapper på at han ikke har tenkt så langt en gang, og i alle fall ikke for å "ha muligheten åpen". Min erfaring er at færre å færre tar hensyn til sivilstanden til den man begjærer uansett. Edit, lot's of typ'os Endret 6. desember 2007 av caso
Gjest scruella Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
caso Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Det syns jeg hørtes ut som en veldig god vurdering Det tror jeg også er skikkelig bortkastet energi. Må heller bare nyte kjæresten, og ta de problemene som evt kommer, - når de kommer
Gjest scruella Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 eg hadde blitt skikkeli pisst på kjæresten min hvis han hadde gjort d! vennan mine vil jo se at hann va oppført som singel.. eg hadde syntes d va flaut....
W. Wallace Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg ser nesten på det som litt "look at me, jeg har fått meg kjæreste". Så ramler det inn gratulasjon på gratulasjon og spørsmål om hvordan han/hun er, hvem det er er, hva personen gjør på bla bla bla bla fra mennesker som egentlig ikke bryr seg, men som trenger noe sladder. Det er ikke noe for meg. Overall tror jeg dette er noe kvinner oftere tenker på enn menn. Jeg gir blaffen i om damen min har "åpen for alt" på alle profiler hun har. Det betyr egentlig ingenting. Om hun virkelig var "åpen for alt" ville det ikke forandret noe i henne om hun byttet status på en internettside. Jeg tror ikke på å klamre seg fast, jeg tror på å stole på den personen man forhåpentligvis selv har valgt å være sammen med. Ingenting man gjør eller sier vil forandre noe om man ikke kan stole på hverandre.
Gjest scruella Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
caso Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Kan forsåvidt forstå det bedre, hvis dere har møttes på nettet, og "lever" en del og har en stor elektronisk sosial omgangskrets der. Da fungerer jo et nettsamfunn mer som en speiling av den virkelige verden, og betydningen av å skifte til "opptatt" er langt større enn hvis det "bare er en nettside".
Gjest scruella Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
Supramundane Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Det enkleste er jo bare å spørre han rett ut, på en hyggelig måte. Spør man ikke, får man heller ingen svar. Mest sannsynlig har han bare ikke tenkt på det.
Gjest lissi32 Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde blitt såra og skuffa om mannen jeg hadde vært sammen med i 3 år fortsatt var singel på diverse nettsteder.
Gjest Britt Banditt Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde spurt. Sannsynligvis har han ikke tenkt på det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde sagt det rett til han , hvorfor han stod som singel ennå på profilene sine.Jeg hadde ikke villet at mannen min stod som singel når han hadde kjæreste!
Gjest scruella Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 (endret) . Endret 3. mars 2008 av scruella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå