Gjest Lollik Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har lyst å bli blond, og tenker å gå til frisøren for få det gjort. Har lysebrunt hår (sjokoladebrunt) sånn som det er nå, og lurer på om det blir fint dersom frisøren tar mange lyse striper? Eller blir det finest om jeg tar avfarging først, og så bleker det (har mellomblondt hår opprinnelig) ? Takk for tilbakemeldinger
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har selv tatt mange lyse striper for å få brut hår blondere. Blir veldig fint. Det blir så fint spill i håret!
candylac Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Det samme gjorde jeg og nå nylig... kom inn med mørkebrunt hår,og gikk ut med lyst... kjempefornøyd og det ble så fint spill i håret... Min frisør brukte folie og tok mange tynne striper i hele håret.. jeg fikk deretter en hårkur,minicolorasjon som dempet de lyse stripene,så klipte han en lekker frisyre på meg og rettet det ut tilslutt.. gikk ut derifra med et eneste STORT smil.. så kan anbefales på det sterkeste å ta mange striper i det.. Har fått mange positive tilbakemeldinger i ettertid og...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hei! ja enig, be om mange tette striper, det blir finest!tette!
Gjest Lollik Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Tok striper forrige uke, ble helt OK, men på langt nær blondt da. Det vil si , utveksten ble blond, satt litt for mye farge i det andre til at det ble blondt. Men man ser lyse striper i det da, så jeg skal inn igjen å ta striper igjen om litt. Noen formening om hvor lenge jeg bør vente med å ta nye ? Takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå