Gjest Ola Skrevet 16. april 2003 #1 Del Skrevet 16. april 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/04/16/366719.html Hun er kalt verdens farligste kvinne og ledet Iraks hemmelige biologiske laboratorium. Laboratoriet skal blant annet ha vært brukt til å forske på miltbrannbakterier. Si meg - dere driver ikke med sånt noe her inne på kvinneguiden vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. april 2003 #2 Del Skrevet 16. april 2003 Jovist :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. april 2003 #3 Del Skrevet 16. april 2003 Jooooda! Ser du ikke hva jeg brygger på her eller ? En skikkelig bakteriebombe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. april 2003 #4 Del Skrevet 16. april 2003 Ja, der ser jeg det. Du må vist svare på tiltale her, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. april 2003 #5 Del Skrevet 16. april 2003 Hehe... Får vel avsløre det da.... Det er nemlig KG-bakterien! Symptomer : * Abstinenser når ikke logget inn / ikke har siden til KG oppe. Kan føre til svettetokter, frysninger, rastløshet og til og med øyeblikkelig forlatelse av tilsynelatende hyggelige selskap til fordel for KG-forumet......! * Man blir rett og slett avhengig og føler seg verbalt innestengt hvis man ikke får skrevet et innlegg eller ti. Det er ingen kur.... Man er dømt til å fortsette for evig og alltid.... Dog, en ting er jo mulig da. Bli fjolls til fjells, eller skogvokter Slik at man slipper unna områder infisert med internetconnection Noen som har erfart ytterligere symptomer, så vennligst gi beskjed. Så skal jeg sette de på lista over nyoppdagelser innen denne spesifikke forskningen. Skal se om jeg foretar et par justeringer Diva, KG`s selvutnevnte dr. Death Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 16. april 2003 #6 Del Skrevet 16. april 2003 hehe, der fikk du sagt det Diva. noe må det jo være som får meg til og klikke meg inn her gang etter gang. og jeg er jo ikke en tur om dagen, men mange. har jeg ikke noe liv jeg da. hehe, men det går så bra så. kan jo ikke være asosial her inne heller da. for man får jo se andres meninger og luftet sine egne. det er klart det kan bli litt lite mennesklig kontakt, men noen må man jo ofre. en ting som er sikkelig ille, er når linja blir borte etter kl.18.00 og jeg vet at det ikke kommer folk på catch før dagen etter. da sliter jeg da. skumelt hvis noen sånn skulle skje i påsken når gubben er borte. eller hvis pcen skulle finne på og ta seg ferie, da må jeg finne frem skrutrekkern og truen på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. april 2003 #7 Del Skrevet 17. april 2003 Diva, kan jeg få bestille noen av bakteriebombene dine? Jeg må ha fått i meg motgifta først :o KG-sløvhet, må liksom tvinge meg selv til å legge fingrene på tastaturet..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. april 2003 #8 Del Skrevet 17. april 2003 monja, kan ikke du sende meg litt av motgiften. sånn at jeg bare blir litt mindre avhengig 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. april 2003 #9 Del Skrevet 17. april 2003 Monja : Bestillingen din er tatt imot og en shipment er på vei til deg :D Ta blandingen 2 ml x 2 ganger daglig og helst til / etter maten,- den er litt ram mot magen Anyone else ? Linemor : takk for din beskrivelse av symptomer! Disse skal tilføyes på listen i det hemmeligelaboratoriet mitt i en hule i de sveitsiske alper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. april 2003 #10 Del Skrevet 17. april 2003 Bra Diva. bra noen følger opp på symptomene her sånn at vi kan gi riktig dosering etter hvor ille det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. april 2003 #11 Del Skrevet 17. april 2003 Ja, det er viktig vettu :D Skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. april 2003 #12 Del Skrevet 18. april 2003 Nei, huff og huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 19. april 2003 #13 Del Skrevet 19. april 2003 Alt dette pluss PMSen!!!!!!!!!!!!! Er det rart vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå