Gjest Gjest_kari_* Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Hvordan var bryllupsnatten? :love: Noen av dere som hadde sex med brudekjolen på? Eller noen som skal gifte seg, som kunne tengt seg å ha sex med brudekjolen på?
*Emma* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ikke med kjolen på nei.... Med så mange lag skjørt og tyll og underskjørt og stive ringer i underskjørtet....og korsett-topp.....man kommer jo ikke til
Honey Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Hvordan var bryllupsnatten? :love: Noen av dere som hadde sex med brudekjolen på? Eller noen som skal gifte seg, som kunne tengt seg å ha sex med brudekjolen på? Ikke med den kjolen jeg skal ha. Sitter ganske tett oventil og kommer til å ha skikkelig praktisk (les:usexy) undertøy. Pluss at underskjørtet har sånn ring nederst. Huff, nei...det kommer til å bli mer komisk enn romantisk tror jeg. Er faktisk spent på om vi har energi til å ha sex i det hele tatt den natten jeg. Tror han forventer et lite strippeshow den natten, og jeg har allerede babydollen klar. Så vi får håpe brud orker å danse mer og brudgom orker å følge opp.
Ginen Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Babydoll = løs singlet/liten nattkjole. Lekker liten sak stort sett.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er ikke gift enda, men blir vel snart håper jeg? Hva er et sexy plagg å kle seg i bryllupsnatten da? Brudekjolen er jo pen den, men som flere har skrevet, så kommer man jo ikkr til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå