Gjest =tentacle= Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i slike poser som man kan pakke tøy i og få luften ut av slik at dyne, pute, klær og frotte blir bittelite og mulig å få med seg?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hvor bor du? Jeg vet at de selger det på Nomaden i Uranienborgveien i Oslo (bak slottet). De har også en nettbutikk, www.nomaden.no tipper jeg. De sender visstnok raskt.
Gjest HB Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Svart søppelsekk og støvsuger gjør også susen, men man bør være to stykk (en som holder igjen åpningen mens den andre taper igjen). Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 G-sport har en 10-liter til 200 og en 20-liter til 250. http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=12528
Gjest =tentacle= Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Mange takk, det skal nok spare meg for mye stress
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Kjære vene, man trenger da ikke kjøpe sekker for å få til de der. Man bruker bare en vanlig søppelsekk. Pakker ned det man skal ha og taper åpningen på sekken fast i tuten på støvsugeren. Sug til det er tomt for luft og tape igjen litt lenge rned på sekken slik at den er godt lukket før du tar sekken av tuten på støvsugeren. Trenger slettes ikke være to personer da Billigere og like effektivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå