Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Slutta på p-sprøyta for 4 mnd sia. Ikke mensen i september eller oktober, men fikk det forrige torsdag. Den varte i 5 dager, akkurat som den var før. Og jeg har alltid hatt regelmessig mens og omtrent alltid ved/eller rundt månedskifte. (Altså før jeg begynte på sprøyta) Er jeg tilbake i vanlig syklus igjen?? Hva tror dere? Og når ca er min neste EL?
Hedda-78 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Selv om du har fått mensen én gang, betyr ikke det nødvendigvis at du er tilbake i rute, nei. Det kan godt ta tre måneder til neste gang. Eller 20 dager, for den saks skyld, ikke mulig å vite. Med p-sprøyter kan det visstnok ta lang tid før kroppen er sitt gamle jeg. Neste EL er heller ikke godt å forutsi, siden det er mens som følger EL, ikke omvendt. Altså: du får mensen ca 10-18 dager etter at du har EL, men man vet jo ikke hvor lang tid det går mellom mens og EL, hvis man ikke tester/temper. Jeg ville heller ikke stolt på at du har EL, selv om du får mensen. Det går an å ha mens uten å ha hatt EL først. Så du må nok bare vente og se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå