Gjest Leya Skrevet 6. desember 2007 #1 Del Skrevet 6. desember 2007 Jada, vi snakker om det hvert eneste år! Men hva skal du ha på deg i år? Bunaden, nytt moteriktig antrekk? Grilldress eller badedrakt? Jeg har store planer om å kjøpe meg et nytt antrekk i år. Kjolen jeg har brukt de siste årene er en helt enkelt svart strikket sak som har holdt mål i snart ti år.. Men nå er alt blitt litt stort (huff så trist...) Så da blir det nok noe nytt på a mor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. desember 2007 #2 Del Skrevet 6. desember 2007 Å søren.. dette har jeg ikke tenkt på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. desember 2007 #3 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er ikke så flink til å bruke finklær om igjen, jeg må liksom alltid ha noe nytt når festklærne kommer i butikkene I år har jeg kjøpt svart litt "glinsende" bukse, sølvtopp og sølvsko. Skal bruke det på julebordet i morgen og det blir nok det samme på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 6. desember 2007 #4 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg har noen tunikaer som kan brukes, en kjole og et par skjørt med bluse eller fintopp til. På julaften tror jeg det blir skjørt og silkebluse. Jeg trenger forresten nye pensko! Endret 6. desember 2007 av Betsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 6. desember 2007 #5 Del Skrevet 6. desember 2007 På julaften skal jeg ha kjole, men har ikke bestemt meg for hvilken enda. Men kanskje den svarte ballkjolen min. På andre juledag skal jeg ha på meg en kort brun festkjole. Og vi skal i en barndåp den 30.des og da skal jeg ha på meg en blå kinakjole. Men har ingen anelse hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 7. desember 2007 #6 Del Skrevet 7. desember 2007 Bunaden er et kriterie for å være på julaften hjemme.. Må nok ha en fantastisk god forklaring for å ha noe annet (Men jeg bytter til pysj i syvtiden *trang bunad*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. desember 2007 #7 Del Skrevet 7. desember 2007 Svart skjørt og rød topp den ene dagen (julaften eller 1. juledag) og svart bukse og rød tunika den andre, begge toppene er pene og litt typisk "julete". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 7. desember 2007 #8 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Å nei, jeg har ikke noen genser å bruke. Jammen godt denne tråden kom opp, ellers hadde jeg nok glemt det Men ellers skal jeg bruke en svart pen bukse, og en topp om jeg finner igjen noen som passer seg på julekvelden . Jeg rydda nemlig i skapet i sommer å var flink å kasta mye.. hmm Endret 7. desember 2007 av Tessmira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 #9 Del Skrevet 7. desember 2007 Med min voksende mage har jeg ikke lagt sjela mi i julestasen dette året. Her blir det en pen svart bukse og en rød pentopp med plass til magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 7. desember 2007 #10 Del Skrevet 7. desember 2007 Var ute og kjøpte juleklær i dag! Kjøpte beige/lys kjole/tunika og røde thights å ha til. Ble forsikret om at jeg ikke så ut som en "omvent julenisse". Skal gå med den på nyttårsaften også. Valgte heller å kjøpe klær som jeg kan gå med i andre sammenhenger enn noe som hadde blitt for fint til hverdags og kom til å bli liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. desember 2007 #11 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg regner med å bruke en enkel svart, knelang kjole og en svart cardigan med perlebroderier på brystpartiet på julaften. En av de andre juledagene regner jeg med å bruke en naturhvit kjole med perlebrodert belte, med en lilla, kortermet strikkejakke over (hvis jeg bare blir ferdig med å strikke den i tide). En brosje på jakkeslaget, armbånd og små øredobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. desember 2007 #12 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror det blir en ganske enkel sort knelang kjole med gulltråder formet som blomster. Mulig en sort heklet sjal til. Gullfarget eller sorte pensko. Jeg skal være hjemme med nærmeste familie og de har ikke tradisjon for høyst pyntefaktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. desember 2007 #13 Del Skrevet 8. desember 2007 På julaften skal jeg ha kjole, men det er den eneste dagen jeg pynter meg sånn ja. Har ikke bestemt meg for hvilken kjole jeg skal ha, står mellom to stk. Begge er sorte og jeg har en gullbolero jeg kan ha til begge. Om det blir noe mer pynting i jula blir det nok et fint skjørt eller ei fin bukse med en topp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 8. desember 2007 #14 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal ha et sort skjørt i forskjellige lengder, men sånn ca til knærne. Så har det en stor beltespenne i sølv. Til det skal jeg ha en skjorte i sort/lilla/sølv med trekvarte ermer, sorte litt tykke strømper med diskret mønster og sorte sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #15 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal ha samme som på julebordet: en svart knelang kjole med sølvbroderi på og belte i livet, og svarte høyhelte sko. Pluss øredobber og armbånd i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 8. desember 2007 #16 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tar noe jeg finner i skapet .. ikke problem å finne fin-tøy, det har jeg flust av .. I julen liker jeg ikke stramme klær - må ha noe med visse utvidelsesmuligheter ... Nyttår aner jeg ikke .. mannen og jeg skal bare sitte hjemme og slappe av den dagen .. og passe på at yngstesønnen kommer seg hjem .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 9. desember 2007 #17 Del Skrevet 9. desember 2007 Jada, vi snakker om det hvert eneste år! Men hva skal du ha på deg i år? Bunaden, nytt moteriktig antrekk? Grilldress eller badedrakt? Jeg har store planer om å kjøpe meg et nytt antrekk i år. Kjolen jeg har brukt de siste årene er en helt enkelt svart strikket sak som har holdt mål i snart ti år.. Men nå er alt blitt litt stort (huff så trist...) Så da blir det nok noe nytt på a mor... Jeg har kjøpt to svarte dressbukser og en dressjakke.Og to pen topper som er grå med mye sølv på!Så nå kan jeg velge :jepp: :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 9. desember 2007 #18 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg aner ikke! Jeg tar det vel et par dager før kjenner jeg meg selv rett. Det blir vel noe rød og sort som ligger innerst i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. desember 2007 #19 Del Skrevet 9. desember 2007 Bunaden min. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 9. desember 2007 #20 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har noen plagg å velge mellom, så jeg er ikke helt sikker enda. Har en slags retro-inspirert kjole fra Gina Tricot som jeg kan bruke. Er ikke så veldig julete, men digger den fordi om. Da vil jeg ha leggings eller noe lignende til. Eller så har jeg en hvit topp som jeg kan bruke, da må jeg kjøpe ei ny bukse, som er litt fin. Har også en sølvtopp som jeg kan bruke, men da må jeg også kjøpe ei ny bukse.. Ellers så er jeg ikke helt sikker, er så utrolig mye fint i butikkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå