Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt vil lage musikk som det går å danse til - de har prøvd siden Discotheque eller hva den nå het, og de klarer det jo ikke! U2 prøver seg igjen De var mine store helter i tenårene, men alt de har gjort siden Achtung Baby har jo bare vært dårlig, og de har ikke vært skikkelig gode siden Joshua Tree. Dårlig gjort av verdens beste rockeband
Gjest Audrey Horne Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er veldig enig med deg. Jeg var tenåring da U2 fikk sitt gjennombrudd, og jeg elsker Boy, War og October. The Joshua Tree er også ganske så bra, men etter det har jeg vært heller lunken, synes de siste platene er altfor polerte. Jeg er ikke den som bare hører på musikk fra da jeg var "ung", jeg liker mye av det nye og er veldig glad i elektronika og er generelt begeistret for band som fornyer seg .Feks. Radiohead; der er de nyere utgivelsene bedre enn de gamle (med unntak av In Rainbows som var en bitteliten skuffelse).
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hm, skeptisk... Men jeg kommer til å være nysgjerrig likevel.
skrue Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er veldig enig med deg. Jeg var tenåring da U2 fikk sitt gjennombrudd, og jeg elsker Boy, War og October. The Joshua Tree er også ganske så bra, men etter det har jeg vært heller lunken, synes de siste platene er altfor polerte. Skriver under på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå