TrineMarie Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har utrolig vanskelig for å få orgasme sånn generelt, noe som nå begynner å bli ganske ødeleggende. Jeg vet at ekstremt mange jenter ikke får orgasme sammen med kjøresten og må ordne det seg, men problemet er at jeg ikke an gang for orgasme på egen hånd! Jeg har aldri fått det til med noen vansklig form for stimuli, fingring, oralsex osv. Jeg har prøvd med vibrator og det funket forsåvidt, men selv da tok det veldig lang tid, og jeg klarer det ikke med mindre jeg leser en erotisk novelle eller ser bilder/filmer av samme sjangre. Jeg skjønner liksom ikke hva som er problemet. Før så ble jeg i hvertfall veldig lett opphisset, så selv om orgasmen ikke kom så var jo sexen god. Men nå kan jeg ikke en gang huske sist gang jeg hadde sex eller onanerte fordi jeg faktisk var skikkelig opphisset. Nå har det heller handt at jeg bare gjør det på egen hånd fordi jeg føler at det er avslappende etterpå. Men jeg har jo liksom lyst til å få tilbake denne "spenninge" og rett å slett det å ha lyst på sex... Det er jo noe man savner, hehe Håper dere har noen gode råd, tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå