Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor feil er det, på en skala fra èn til hundre tusen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Synes ikke det er feil i det hele tatt jeg faktisk, men det kommer helt an på mannen og capsen. :Nikke:

Skrevet

Enig med Dallandra.

En trendy mann på 35 med en kul caps/lue er en fin 10'er, men en 50 åring i caps fra Felleskjøpet derimot faller noen hakk, til en smekker 95000...

Gjest Elfrida
Skrevet

Er det noe galt med det? :klø: Det kommer an på capsen og han som har den på, men det gjelder uansett alder syns jeg.

Gjest Gjest_jepp_*
Skrevet

Passer kun på David Beckham.

Skrevet

Tja, jeg syns det ser litt merkelig ut f.eks midt på vinteren, men på sommeren ser jeg ikke noe galt med å gå med en caps om du er 15 eller 50 :)

Gjest marihan
Skrevet

Hvis mannen vil gå med caps, så hvorfor ikke? :) Men det ser kanskje best ut på sommeren, mener jeg. Uansett alder.

Skrevet
Hvis mannen vil gå med caps, så hvorfor ikke? :)

Jeg kan komme på èn god grunn: det ser helt forbanna latterlig ut.

Gjest marihan
Skrevet
Jeg kan komme på èn god grunn: det ser helt forbanna latterlig ut.

Det kan se latterlig ut ja. Men det er jo ikke dermed sagt at det gjør det. Rett mann og rett caps så kan det se kult ut :) F.eks om sommeren, istedet for solbriller. Enkelte ser forbanna latterlige ut med solbriller.

Skrevet

Jeg synes det ser utrolig snålt ut, ja. Ikke at akkurat 30 er noe magisk tall, men jeg forbinder caps med... ungdomsskoleelever.

Så jeg lander på en 99000, med et mulig unntak for David Beckham & co.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er galt med caps jeg... Bortsett fra sånne "hiphop"-capser med rett skyggekant... Hva hvis man er i syden da? Er jo litt lurt å beskytte hodebunnen..

Det var en som nevnte snekker her... mener du en gammel snekker eller snekkere generelt? Er det noe galt i å være snekker kanskje? Samboeren min er tømrer, men han ser ikke ut som en harry-slask for det, og han bruker caps innimellom, ja.. Men vi er 26 år da...ikke 35.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det står smekker - ikke snekker. Litt nærtagende idag?

Skrevet

Akkurat like teit som på de under 30 (jeg har aldri helt skjønt det med at det skal være ulike "regler" for folk over og under 30, jeg.. ??)

Skrevet

Jeg ser ikke problemet.

Skrevet
Det står smekker - ikke snekker. Litt nærtagende idag?

Er ikke nærtagende... trodde det var skrivefeil og lurte litt på hva som gjorde at snekkere så teitere ut med caps...

Vet ikke helt hva du mener med smekker? (sånn som babyen har for å ikke søle?)

Det er jo så mange dyslektikere her på KG... så noen ganger tolker jeg bare det folk skriver, og regner med at det er skrivefeil :)

Skrevet

Det kommer vel helt an på både mannen og capsen, tid og sted og anledning og øvrig antrekk...

Gjest Blondie65
Skrevet
Er det noe galt med det? :klø: Det kommer an på capsen og han som har den på, men det gjelder uansett alder syns jeg.

Enig.

(Også enig i at det er forskjell på Felleskjøpet caps og andre ...)

Skrevet
Er ikke nærtagende... trodde det var skrivefeil og lurte litt på hva som gjorde at snekkere så teitere ut med caps...

Vet ikke helt hva du mener med smekker? (sånn som babyen har for å ikke søle?)

Det er jo så mange dyslektikere her på KG... så noen ganger tolker jeg bare det folk skriver, og regner med at det er skrivefeil :)

Det er da et uttrykk --- og har ingenting med verken snekre eller babysmekker å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...