SnillMito Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har vært latterlig kåt i hele dag av en eller annen grunn. Satt på et prosjektmøte i fem timer, og alt jeg kunne fokusere på var rumpen til prosjektlederen (kvinnelig sådan). Glad jeg ikke er atten lenger.
Ladylike Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Er ikke det bra da!=) Det møte ble vel ikke så sjedelig heller
SnillMito Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Er ikke det bra da!=) Det møte ble vel ikke så sjedelig heller Jo, det møtet var faktisk så kjedelig at det gjorde fysisk vondt. Jeg vil heller dyppe tissen min i svovelsyre mens en bisonokse sodomerer meg enn å gjenoppleve så mye som ett eneste sekund av den seansen.
caso Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Har vært latterlig kåt i hele dag av en eller annen grunn. Satt på et prosjektmøte i fem timer, og alt jeg kunne fokusere på var rumpen til prosjektlederen (kvinnelig sådan). Glad jeg ikke er atten lenger. Kan ta over min prosjektleder, den rompa gir deg ikke samme reaksjon
Gjest Chrizzy Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Du var sikkert kåt i fem timer fordi prosjektlederen hadde så deilig rumpe vel Bra du er frisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå