estrella Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har jeg virkelig forstått det riktig? One Call Mobil Faktura tar ikke betalt for de første 120 ringeminuttene i mnd, heller ikke de første 90 sms-ene. Etter de 120 minuttene så koster det 0,80 kr pr minutt, og etter 400 minutter så koster det 0,65. Etter de første 90 sms-ene betaler en 0,42 kr pr sms. For meg vil jo det bli utrolig billig. Ringer ikke så mye som 120 minutt i mnd, så da får jeg jo all ringetida gratis+jeg får 90 gratis sms(bruker 30 sms på to-tre dager..), så da blir jo det også billig. Er dette virkelig seriøst, tar de ikke betalt hvis jeg ikke ringer for mer enn 120 minutt pr mnd:P? Hva vil det forresten si hvis jeg har mobil faktura? Får jeg regning pr mnd da? One Call sin side
Gjest smotti Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Vi har hatt onecall i flere måneder nå. Min regning ligger rundt 50 kr i måneden og samboers ligger på 22 kr... Så ja, det er sant!!!
Gjest smotti Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 med onecall mobil faktura får du den på mail.. det gjør jeg..
Arkana Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja, det stemmer det. Jeg har One Call og i og med at jeg hverken ringer eller sender SMS særlig ofte har jeg dermed hatt 0 å betale hver mnd, unntatt en. Med Mobil Faktura får du regning hver måned ja (bare hvis du har noe å betale selvsagt, ellers hører du ingenting fra dem). Lurt å ha E-faktura ellers koster det 30 kroner mnd å få den tilsendt.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Samme erfaring her i gården. Ble noe billigere kan man si.
estrella Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 Å så stilig! Da skal jeg bytte til One Call, siden mitt nåværene går ut 15 des(har netcom young talk, og det koster minst 200 kr pr mnd liksom).. Men jeg er ikke blitt 18 enda, kan jeg bare føre det opp på min far da, men at jeg får regningen? Det er han netcom young talk står på..
Gjest smotti Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 du fører opp hans navn så skriver du inn din mail der du fyller det inn Jeg får samboers regning på min mail.
estrella Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 du fører opp hans navn så skriver du inn din mail der du fyller det inn Jeg får samboers regning på min mail. Så greit^^)
Kitsune Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Kjempefornøyd med One Call. Og regningene mine er utrolig mye lavere! Synes også det er god tid på fakturaene som kommer på mail. Veldig enkelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå