Gjest Dama til Eugenie Onanin Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor er det ingen drømmeprinser på KG? Kan ikke Choice-Petter være her? :rødme:
Gjest moromann Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor er det ingen drømmeprinser på KG? Kan ikke Choice-Petter være her? :rødme: Choice-Petter har jo muskler i ansiktet, ingen vil vel ha en drømmeprins med muskler i ansiktet.. ?
Amalie_85 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Min drømmeprins er en nerd Men nå er ikke han på KG, men han er mange andre rare steder
Gjest Britt Banditt Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Kan ikke Choice-Petter være her? :rødme: Kanskje han er det, hvem vet? Du bør vel helst være under 20 for å prøve deg på han da
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Kremt... Er du en mislykket og lusen mann?
SnillMito Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Er du en mislykket og lusen mann? Ja - tenner det deg?
SnillMito Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Det kommer an på. Du er så hemmelighetsfull - eller bare kjedelig?
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Kanskje jeg er kjedelig og prøver å dekke over det ved å late som jeg er hemmelighestfull?
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2007 #17 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hvorfor er det ingen drømmeprinser på KG? Kan ikke Choice-Petter være her? :rødme: Alle guttene på KG er vel drømmeprinser, eller ikke drømmeprinser.... vi vet jo ikke så mye om dem da så de kan like godt være drømmeprinser Selv bor jeg sammen med min drømmeprins :rødme: Choice-Petter...Mener du Stordalen? Endret 6. desember 2007 av Silmarill
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 Han er ikke mitt bilde på en drømmemann... Snarere en sleip og ekkel mann.
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Petter er fin og snill han Han er ikke mitt bilde på en drømmemann... Snarere en sleip og ekkel mann. Om Pax hadde vært mann hadde det vært min drømmemann på KG, men hun er kvinne og hetro presis som meg selv Endret 6. desember 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå