MarianneE Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 .....bruker bare enkelte forum her inne!! Dette har jeg lagt så godt merke til, har dere det? KG har mange medlemmer, men enkelte har sin faste plass på "Bryllup" eller "Graviditet" Har vært innom der noen ganger, og blir like forbauset over at den og den er da ingen andre steder på forumet! Kun disse to stedene. Ikke for det, seksualitet har en slik tendens også. Noen flere som har lagt merke til dette? Lurer fælt på hvorfor det er slik, jeg! :-?
Gjest Turi Skrevet 16. april 2003 #2 Skrevet 16. april 2003 Jeg har det også slik :D Jeg er IKKE på bryllup og graviditet fordi jeg ikke er gravid og ikke skal gifte meg. Er heller ikke på seksualitet og samliv fordi jeg syns det er slitsomt der inne. Flere andre forumer jeg heller aldri er inne på, fordi jeg ikke lurer på noe/har interesser innen feltet. Det er jo mange temaer her, og skulle jeg vært innom alle, hadde jeg verken fått jobbet eller nytt påskesolen . Sånn som det er nå - noe for enhver smak - syns jeg det er helt perfekt!
Gjest Kinga Skrevet 16. april 2003 #3 Skrevet 16. april 2003 Har vel med hva man er interessert i å gjøre, hva man gidder bruke tid til på nettet. Se på KGs diskusjonforum som et utvalg ukeblader. Ikke alle man har lyst til å lese, eller hva? Andre lesere er "altetende". Vibeke
Flo* Skrevet 16. april 2003 #5 Skrevet 16. april 2003 Man kan vel være bruker uten å poste innlegg. Er ofte inne å leser på de fleste fora selv om jeg ikke nødvendigvis selv skriver innlegg. Så teorien din holder ikke helt!
*_Lille meg_* Skrevet 16. april 2003 #6 Skrevet 16. april 2003 Er kun inne på et par temaer, jeg og. Enkelt og greit fordi det er de som interesserer meg. Ser du på dette som et problem? Syns det er veldig naturlig, jeg.
MarianneE Skrevet 16. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2003 Helledussen......ække noe problem, jeg har bare lagt merke til det og filosofert litt over det! Det er også enkelte forum jeg ikke gidder og bruke.
Malou Skrevet 16. april 2003 #8 Skrevet 16. april 2003 Tror det er et ganske vanlig fenomen at man ikke er like mye i alle de forskjellige forumene. Hverken bryllup, graviditet eller barn og familie er de forumene som fenger meg mest, men det hender da også at jeg går glipp av noen voldsomme debatter fordi jeg ikke ferdes så mye der. Det hender da at jeg slenger innom en tur, men det er ikke ofte. Er heller ikke særlig mye inne på sexualitet og mat og drikke heller (uten sammenligning forøvrig :blunke: ), dette fordi jeg heller ikke der finner så mye som interesserer meg, selv om det i mitt tilfelle er hakket mer interessant enn de 3 første jeg nevnte. De fleste har vel sine "favoritt forum." Noen er her kanskje først og fremst for å diskutere med andre gravide eller andre som snart skal gifte seg, mens andre i større grad "oppdager" resten av forumet også, og engasjerer seg der de finner noe av interesse. Det er i allefall uansett vanskelig å holde oversikt og engasjere seg i alt her inne!!! Slutter forøvrig aldri å bli overrasket over alle snålingene inne på sexualitet. Jennifer
Labella Skrevet 16. april 2003 #9 Skrevet 16. april 2003 Jeg har noen få faste fora jeg besøker, og titter innom andre mer sporadisk. Noen fora er jeg ALDRI innom - rett og slett fordi de ikke interesserer meg :blunke: Det hender jeg går glipp av heftige persondebatter fordi jeg ikke er på de rette fora, men det får stå sin prøve Kan jo ikke flytte helt inn på KG heller - har ikke tid til å lese ALT...
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2003 #10 Skrevet 16. april 2003 hmm...jeg er aldri inne på et bestemt forum jeg...Bruker kun "nye innlegg" - funksjonen, og titter over alle innlegga der. Noen tråder hopper jeg over, selvsagt, når de om handler ting jeg ikke har peil på eller engasjerer meg i...Har ikke noe med hvilket forum de hører hjemme i å gjøre. Kunne vært interessant å sjekka hvilket forum jeg har posta flest innlegg i... Skal jeg jammen sjekke opp!
Malou Skrevet 16. april 2003 #11 Skrevet 16. april 2003 Kanskje jeg (og Labella) burde bruke denne nye innlegg "knappen" flittigere, så vi ikke går glipp av disse heftige persondebattene igjen? :blunke: Går som oftest inn på det enkelte forum jeg, selv om jeg i ny og ne, hvis det skjer lite her, bruker nye innlegg knappen. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå