Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 Ville bare si at jeg gleder meg så mye. :D :D Om 10 dager tar jeg min siste p-pille på lenge! Vi gifter oss i mai og har nå tenkt å la det stå til. Det skjer når det skjer - og jeg håper det blir full klaff tidlig! :D Har gått på p-piller i 10 år og er veldig spent på hvor lang tid det tar før vi er heldige................................................... GOD PÅSKE!!
Plonk Skrevet 16. april 2003 #5 Skrevet 16. april 2003 Lykke til! Bare lurt å være litt forberedt på at det KAN ta tid, kanskje. Vi er jo blitt tutet ørene fulle hele ungdomstiden med hvor utrolig lite som skal til for å bli gravid. Og så når man endelig kutter all prevensjon, så finner en ut at det faktisk skal en del til allikevel! Vi holdt på i et halvt år, og i begynnelsen var det litt vanskelig å tro at det ikke skulle funke straks. Men heldigvis gikk det bra, så nå skal vi ha en liten i november! Husk å ta folat-tilskudd, forresten, jeg fant det ikke ut det før rett før jeg ble gravid ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Folat'en står i badeskapet og bare venter. Skal bare gjøre meg ferdig med den kommende mens og så er vi igang. ... ...... Og tro meg, jeg vet at det kan ta tid :D Et vennepar prøvde uten hell i nesten 2 år før de endelig fikk klaff! Gleder meg masse!!!! (og er på samme tid litt redd også :o - det er jo litt av et ansvar vi er villige til å ta på oss. Men det er godt gjennomtenkt så det skal vel gå bra. Vi er jo to om dette :D )
Wit Skrevet 22. april 2003 #7 Skrevet 22. april 2003 Skal krysse fingrene for deg jeg :D Håper det lykkes fort for deg.
trifolii Skrevet 22. april 2003 #9 Skrevet 22. april 2003 Hei! Dette blir sikkert en spennende tid for dere. Ville bare legge til at du bør begynne å ta folat med en gang. På mitt glass står det at alle kvinner som planlegger å bli gravide bør ta 0,4 mg folat/dag en måned før de planlegger å bli gravide. Rotete forklart dette, men se her: http://www.folat.org/ Lykke til!!
Ayla Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 Siste pille igår! Takk for tipset Trifolii.... :D jeg begynner med Folat i dag
Nuffe Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Krysser fingre og tær for alle prøvere her inne :D Nuffe ...IKM om 7dager...
Joplaya Skrevet 24. april 2003 #12 Skrevet 24. april 2003 Hei! Lykke til med prøvingen! Dette opplevde jeg da jeg sluttet på pillen: * 6-7 uker syklus * ømme pupper Dette gjorde at jeg trodde jeg var gravid hele tiden Hos oss tok det 7 mnd før jeg ble gravid, da var syklusen kommet ned i 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå