Gjest Ludmila Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Er det noen her som kan anbefale et potensmiddel til min mann ? Ha sliter litt med utstyret og sier han vil ha en backup men han tør ikke gå til legen for dette Hilsen Mail order Bride
Jalp Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Er det noen her som kan anbefale et potensmiddel til min mann ? Ha sliter litt med utstyret og sier han vil ha en backup men han tør ikke gå til legen for dette Hilsen Mail order Bride Trening - holde seg i form og tren pc-musklene. Hvis han allerede er i god form, bør han uansett komme seg til lege. "Slark i understellet" kan være symptom på annen og alvorligere sykdom. Når han har fått konstatert at alt er i orden, kan han evt. vurdere tilskudd. Mange har godeerfaringer med Rosenrot. Trenger ikke gå til lege for å kjøpe det. Men først: Årlig kontroll hos lege.
Gjest Chrizzy Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Er det noen her som kan anbefale et potensmiddel til min mann ? Ha sliter litt med utstyret og sier han vil ha en backup men han tør ikke gå til legen for dette Hilsen Mail order Bride Men om det ikke er det så skal rosenrot være bra, du får kjøpt tabletter på helskosten og på apoteket. Hilsen Norsk Vanlig Brud Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 7. desember 2007 av Trille
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Er det virkelig mange menn som bruker potensmiddel? Skulle ha sex med en ny mann, og han fikk den ikke opp uansett hvor mye han forsøkte. Var trist å oppleve. Hva er galt med penisen til slike menn? Så plutelig orket han fler eganger etter hverandre, og det må jo da være på grunn av potensmiddel som får den til å stå...synd de ikke klarer det uten medikament. Hvorfor stopper den å stå? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå