Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Når vi var små så var forelskelse noe helt greit. Da fikk vi bare venninnen til å spørre gutten vi var interessert i, og fikk ja eller nei. Det samme når vi skulle slå opp. Livet som voksen er pokker ikke like lett Nå har det seg slik at jeg er i tidlig forelskelsesstadie med en fyr. Vi er begge godt voksne, men det merker man ikke. Vi har tekstet, snakket på telefonen og flørtet når vi har vært sammen noen uker nå. På en fest ga jeg ham et kyss, men ikke noe mer. Har latt som ingenting etterpå. Så var vi sammen i går og da brakte han dette kysset på bane. Spurte om jeg husket og om jeg angret. Han sa også at det ikke var ham i mot det kysset, eller fler. Men jeg klarte i min dumhet å snakke det helt bort. Mulig det er fordi jeg ikke helt klarer å tro at noen liker meg, jeg vet ikke. Er fryktelig usikker på akkurat det planet, mens på andre ting er jeg selvsikkerheten selv. Jeg tror jo at han liker meg. Hvorfor ellers sende opptil 40 tekstmeldinger i døgnet eller snakke med meg om ingenting på telefonen i noen timer til langt på natt. Dere kvinner der ute? Hva er deres erfaringer med slik jeg beskriver situasjonen? Og dere menn. Sender dere tekstmeldinger uten at det er noe og skravler i telefonen? Kan jeg virkelig tro på at han liker meg?
Gjest lissi32 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Om du virkelig liker denne mannen får du få fingeren ut, før han gir opp! Selvfølgelig liker han deg! Du sier det selv. Orker du å snakke i timesvis med en du ikke liker? Eller tenker så ofte på at du sender hauevis med meldinger?? Er du redd? For å bli såret? Det er medaljens bakside. Men vil du oppleve kjærlighet, så må du gjennom denne første perioden, som dessverre er pyton! Usikkerhet må det være til man finner ut hvor man står 100%, og det tar litt tid. Nei kom deg ut av skapet, ring fyren og vis din interesse. Slapp av og sjarmer han istedet for å vike unna å gi han din usikkerhet. Be han på middag:O)
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Han er gal etter deg! Akkurat samme mønster med telefoner og sms som da jeg møtte mannen min. Han var helt på tuppa, og ble gal av at jeg ikke forstod at han var forelsket i meg.... Ikke la sjansen gå fra deg, og inviter han på kino
Gjest lissi32 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Han er gal etter deg! Akkurat samme mønster med telefoner og sms som da jeg møtte mannen min. Han var helt på tuppa, og ble gal av at jeg ikke forstod at han var forelsket i meg.... Ikke la sjansen gå fra deg, og inviter han på kino Vi også snakket timesvis om natta, fikk ikke søvn og gikk rundt som noen dagdrømmere på jobb. Helt fjern. Nei ta et hint da kvinne:O)
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Mann her: Nei, vi strør vel ikke rundt oss med tekstmeldinger og lange telefonsamtaler for ingenting Misunner deg jeg! Så utrolig deilig følelse å være gjensidig forelska :D
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Han er gal etter deg, skynd deg og ta han før han gir opp!
Gjest ts Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg hvertfall fått ut finger'n og bedt ham med ut på date. Og han sa ja. Så får jeg komme over min egen usikkerhet frem mot daten i helga Takk for svar alle sammen
Gjest lissi32 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg hvertfall fått ut finger'n og bedt ham med ut på date. Og han sa ja. Så får jeg komme over min egen usikkerhet frem mot daten i helga Takk for svar alle sammen lykke til
Gjest ts Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Vi hadde en knall date, hadde det mer morsomt enn jeg har hatt på lange tider Men jeg vet fortsatt ikke hva som skjer, ikke tør jeg ta skrittet helt ut og ikke tør han virker det som. Men vi endte opp i samme seng, dog uten at noe skjedde. Men det var koselig for det, og tydelig at daten ikke skremte ham vekk. Har en ny date om noen dager, så får vi se hva som skjer da :rødme:
Kosemose Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Åååå, så koselig! Masse lykke till, tror ikke du trenger å tvile på at han er interessert!
Gjest Dolce Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Vi hadde en knall date, hadde det mer morsomt enn jeg har hatt på lange tider Men jeg vet fortsatt ikke hva som skjer, ikke tør jeg ta skrittet helt ut og ikke tør han virker det som. Men vi endte opp i samme seng, dog uten at noe skjedde. Men det var koselig for det, og tydelig at daten ikke skremte ham vekk. Har en ny date om noen dager, så får vi se hva som skjer da :rødme: Så flott! Er i samme "datesituasjon" som deg, og synes det er stressende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå