Gå til innhold

Tilbake i form!

Tinúviel

Anbefalte innlegg

Heihei Skrållan, du klarer sikkert å nå målet ditt. Det er kanskje litt langt borti horisonten å skulle ned 10 + 5/10 kg, men når babyen bare er 6 uker har en liksom all verdens tid tenker nå jeg. En skal ha litt å gå på når de er så små, det er ikke noe poeng i å tenke hardt på vekta før de har runda et år eller så.

Jeg ligger og vipper litt selv, veier +/- 52 kg, og det er ca 1 kg mer enn det jeg ønsket. Ikke akkurat så mye å skrike for, og jeg slanker meg ikke. Mitt ønske er egentlig å få kroppen (les: mage/hofter og lår) til å være litt strammere og penere. Skulle ønske jeg kunne gå i bikini uten å gremmes. Dermed er det jo bare trening, trening, trening; og sunn mat, sunn mat, sunn mat som er oppskriften. Tid til trening har jeg virkelig ikke, så hvordan jeg skal få det til er jeg for tiden litt usikker på.

Tenkte på å sykle til/fra jobb og kanskje haike med nærboende kollegaer den andre veien, kanskje jeg kan klare å få tid til det av og til... Tror det må bli småting i hverdagen som får meg i form her, klarer ikke å se noen annen måte.

Såh: Tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...