Bokormen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Etter tips fra Nicky B i en annen tråd, var jeg nå inne på Uncommon scents og falt totalt for produktene fra Badger Balms. Har nå bestilt meg Badger Sore Muscle Rub (Prøver liten krukke først), Badger Cocoa Butter Lip Balm og Badger Body Butter. Med porto kom det på rett i overkant av 24 dollar!! Overraskende billig, om produktene er bra. Er det noen andre her som har kjøpt fra denne siden, og brukt disse produktene? Hva syns dere? *venter spent på pakke i posten nå*
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg så den samme tråden, og siden Weleda leppepomaden min begynner å bli tom tenkte jeg å prøve noen av Badger produktene. Bestilte Chai Rose Lip & Body Balm, Ginger & Lemon Lip Balm, og Baby Balm. Kom på 100kr inkl.porto, så prisen er jeg veldig fornøyd med! Da gjenstår det bare å vente på pakke. Skriver mer når den har kommet.
Nicky B Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Håper dere blir fornøyd! Er liksom litt "skummelt" at andre prøver ut "mine" produkter.. Er jo ikke sikkert at dere blir like fornøyd som jeg er- selv om jeg har til gode å treffe på noen som har testet produktene og IKKE blitt fornøyd. Jeg har lest masse omtaler om produktene i ulike amerikanske og engelske magasiner, men tror ikke at Badger er så godt kjent her hjemme enda.
Bokormen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Håper dere blir fornøyd! Er liksom litt "skummelt" at andre prøver ut "mine" produkter.. Er jo ikke sikkert at dere blir like fornøyd som jeg er- selv om jeg har til gode å treffe på noen som har testet produktene og IKKE blitt fornøyd. Jeg har lest masse omtaler om produktene i ulike amerikanske og engelske magasiner, men tror ikke at Badger er så godt kjent her hjemme enda. Uansett er jo emballasjen så nydelig at om jeg ikke liker produktene, kan de se fine ut på baderomshylla Er særlig spent på den Sore Muscle Balm. Har ei venninne som er naprapat og som elsker å prøve ut den slags midler, så hun skal få bruke den på meg i jula - om varene kommer raskt nok! Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå