Gå til innhold

Hvor mye kcal i en pk nudler? First price

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar:) Litt fort kanskje, begynner å bli sulten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antall kalorier har jeg ikke i hodet (men det står sikkert på pakken), men likevel vil jeg heller råde deg til å spise noe annet som gir kroppen din noen nyttige næringsstoffer i tillegg, og ikke bare raske karbohydrater, fett og salt.

Hva med en salat med litt grovt brød til?

• Liker 1
Skrevet
Antall kalorier har jeg ikke i hodet (men det står sikkert på pakken), men likevel vil jeg heller råde deg til å spise noe annet som gir kroppen din noen nyttige næringsstoffer i tillegg, og ikke bare raske karbohydrater, fett og salt.

Hva med en salat med litt grovt brød til?

Takk for et sikkert velmenende råd, men jeg spurte bare om hvor mange kcal det var i en pakke, ikke om slankemat eller noe... Jeg ville altså bare vite kcalmengden, ikke hva du synes var bra for meg!

Typik KG, at noen bare må fortelle hva andre burde gjøre...

Skrevet

Jeg vil nå også tro at det står på pakken, men hvis ikke så finner du næringsinnhold for tørre og kokte nudler her.

Gjest Grafica
Skrevet

Det var da ikke tips om "slankemat" men hva som er bra for kroppen din; nudler gir deg ikke den næringen du trenger, og kroppen forbrenner de fort også, så du blir veldig raskt sulten igjen. Da er en salat med en skive grovbrød mye bedre for kroppen, pga næringstosffene som kroppen din trenger :)

Skrevet

Etter hva jeg husker fra min ungdomstid og mr.Lee var det 350 eller 450 kcal pr pakke. Tror det var 450.

Skrevet

det er rundt 350 i hver pakke. Jeg har i kålrot, gulerøtter eller andre grønnsaker når jeg lager nudler.

Skrevet
Takk for et sikkert velmenende råd, men jeg spurte bare om hvor mange kcal det var i en pakke, ikke om slankemat eller noe... Jeg ville altså bare vite kcalmengden, ikke hva du synes var bra for meg!

Typik KG, at noen bare må fortelle hva andre burde gjøre...

Ok, prøver ikke på noen måte å være frekk, men hvorfor bry seg om kalorier med mindre man slanker seg?? (Med mindre man generelt er interessert i kalorier?) :klø: Forstår det liksom ikke :klø:

Skrevet
Ok, prøver ikke på noen måte å være frekk, men hvorfor bry seg om kalorier med mindre man slanker seg?? (Med mindre man generelt er interessert i kalorier?) :klø: Forstår det liksom ikke :klø:

Hvis man skal gå opp i vekt kan det jo også være nyttig å telle kalorier...

Skrevet

Fant dessverre ikke First Price-nudler i basen til www.somebody.no, men fant Eldorados (begge selges av Norgesgruppen, så det er mulig at tallene er like):

Nudler med kjøttsmak:

mengde: 1 pakke = 85 g

kalorier 375.7 kcal

karbohydrater 53.6 g

tilsatt sukker 0 g

proteiner 11 g

fett 12.8 g

Nudler med kyllingsmak Eldorado (tørr)

mengde: 1 pose = 85 g

kalorier 359.6 kcal

karbohydrater 51.9 g

tilsatt sukker 0 g

proteiner 11.9 g

fett 12.8 g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...