Gjest julegjoest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg går for en mere enkel stil siden jeg sjelden bruker kjoler - så jeg har funnet frem et sort, enkelt, knelangt skjørt med skrå skjæring. Til dette tar jeg en plommefarget topp, men siden mine hvite tykke overarmer ikke ønskerå vise seg frem, tar jeg en kort sort bolero over der igjen. Til dette har jeg div gullsmykker. Så lurer jeg på om det er greit med sort longs til, og jeg har valget mellom bronsefargede sko eller sorte støvletter. Skoa ser jo mest fest ut, men kræsjer bronse/gullfargen mot sorte strømper og skjørt?
venus* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hva om du prøver hudfarga strømebukser og bronseskoene? Jeg antar at du med longs mener tykke strømpebukser? Tror jeg hadde styrt unna det i festlige anledninger..
Gjest julgjesten Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Med longs mener jeg tynne gjennomskinnelige, har ett par i "nearly black".
venus* Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Med longs mener jeg tynne gjennomskinnelige, har ett par i "nearly black". Aha. Jeg personlig er ikke særlig begeistret for svarte, tynne strømpebukser...men mange er jo det. Du får nesten ta bilder så kan vi bedømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå