Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger og vipper litt mellom 70B og 70C, tror jeg. Hadde vært veldig fint å prøve en 70C for å enten finne ut at den passer eller for å finne ut at jeg fortsatt er en 70B, som jeg fyller heelt ut..

Men, var på H&M i går, og så etter 70C, fant ikke. Kjæresten min så på et sånt skjema som hang rundt i butikken om de forsekjellige størrelsene, og det stod det ikke 70C engang.. Betyr det da at de ikke har 70C eller at den ikke var med på skjemaet + ikke fantes i den bh'en jeg prøvde :klø:

Noen som vet om noen "vanlige" butikker (les ikke undertøysforrentninger) der de har 70C.. Vil gjerne bare prøve en for å være sikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lindex har bra utvalg av undertøy

Men, vet du om de har 70C?

Skrevet

De har nesten min størrelse som er 65 H, så regner med at 70C er der. Du kan jo sjekke lindex på nettet for å være sikker

Skrevet

sjekket sidene selv, fant ikke ut noe. Kan hende det er noen andre som vet helt sikkert her, for jeg kan ikke garantere.

Skrevet
De har nesten min størrelse som er 65 H, så regner med at 70C er der. Du kan jo sjekke lindex på nettet for å være sikker

Fant det ikke på nettet, men siden de nesten har 65H, ville jeg tro de hadde 70C.. Da blir det hvertfall en tur til Lindex snart da ;)

Skrevet

De har helt sikkert 70C på Lindex. Ikke i alle BH typene, men i flere av de hvertfall. Hvis du leter litt finner du helt sikkert en god del. Jeg vet de fører BHer i 70 der, helt opptil 70F.

Skrevet

Jeg brukte 70C før, og har alltid kjøpt BHene mine på HM. Men i sommer fant jeg plutselig nesten ingen BHer i denne str, så jeg måtte til slutt gå opp en str men heldigvis passet denne (men den blir litt stor i omkretsen men...) Jeg spurte på flere HM butikker om de hadde sluttet å ta inn denne str, men på den ene butikken mente de at de aldri hadde hatt denne str (men det vet jeg ikke stemmer) og på en annen butikk mente de at de får inn de str som selger mest - men hun kunne ikke svare på om de fikk noe særlig inn av denne str eller om den ble veldig fort utsolgt :murvegg:

Men de har hvertfall brukt å ha masse av denne str før! Men prøv nettbutikken til HM, der hender det at det finnes fortsatt ;)

Gjest lillagubban
Skrevet

Cubus pleier alltid å ha masse 70C. bruker det selv men er egnetlig for lite, så leter etter 70D, men det er ikke lett å finne! På må La Senza i jula

Skrevet

Jeg har kjøpt flere 70 C på både Lindex og H&M.

Skrevet

Har kjøpt 70C på lindex, men det er ikke veldig bra utvalg. På HM har jeg gitt opp å se, for finner ikke noe i det hele tatt. Kan bruke 75C også men da må jeg ha på de innerste hektene. Og det er jo feil.

Skrevet

Du mA bare vAre skikke hver dag pa HM.De store str kommer alltid i minste tall.Og de normale str.A og B cup kommer i flertall.Jeg bruker 80C.Og av og til Opp til D.Finner de pA HM hvis jeg er heldig.

Lykke til pA jakten.

Skrevet

Jeg fant også 70C på H&M før, men ikke nå i det siste. Synes det er rart egentlig, burde det ikke være en ganske vanlig størrelse? Jeg synes i hvert fall at puppene mine har helt normal størrelse i forhold til overkroppen min. Synes det er mange som ser ut som de har de samme proporsjonene som meg.

Gjest lillagubban
Skrevet
Jeg fant også 70C på H&M før, men ikke nå i det siste. Synes det er rart egentlig, burde det ikke være en ganske vanlig størrelse? Jeg synes i hvert fall at puppene mine har helt normal størrelse i forhold til overkroppen min. Synes det er mange som ser ut som de har de samme proporsjonene som meg.

Det er rart ja, men jeg tror mange bruker størrelser som 75B fordi den er så lett og få tak i og er liksom standard størrelse. Også tror jeg det er få som er klar over at det er et forhold mellom omkrets og cup og bare antar av 70C har større cup en 75B fordi høy cupstørrelse betyr større pupper. For meg blir 75B for store og 70C for små :P

Skrevet

Jeg bruker 70D og har fått tak i noen på lindex, ellers har jeg bestilt en del fra laredoute.

Er virkelig ikke enklet og finne bh`r i sånne str.

Skrevet

:fnise: så det er flere som "sliter" :tunge1:

Internett er uakseptabel, siden jeg ikke er helt sikker, men 70B er liksom litt i minste laget, hvertfall i den delen av syklusen puppene er størst.. *dumme H&M* 75B er også uaktuelt, jeg bruker nemlig 70B på innerste eller nest innerst hempe, 75 blir så stort at det merkes og er "ekkelt"..

Får lete litt på Cubus og Lindex da... Men som noen over nevnte, så føler jeg ikke at jeg har store pupper, helt normale, innimellom store, andre dager små, som regel helt ok.. Rart at det ikke er en vanlig str :klø:

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har kjøpt helt enkle, glatte BHer i 70C på Cubus. Aberet er at jeg starter på innerste hekten, og helst burde hatt 65D, som jeg bare har en BH i. Men de fra Cubus (i hvertfall i hvitt og hudfarget) er helt greie, har multi-stropp, og koster 129,-

Skrevet
jeg bruker nemlig 70B på innerste eller nest innerst hempe, 75 blir så stort at det merkes og er "ekkelt"..

Ehm, litt utenfor men.. Har du noen gang prøvd 65D? Mye vanskeligere å finne enn 70C er det, men man bør begynne på ytterste hempe da BHen utvider seg i omkrets.

La senza, Lalina og Change er butikker for deg!

Skrevet

Jeg skulle egentlig hatt 65 D, for 70 er for stort, men det er så vanskelig å finne! Og så er det svindyrt. Noen som vet om en grei butikk med slike størrelser i Trondheim, da? She?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...