Gå til innhold

Tenner ikke på ham lengre...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hedda_*
Skrevet

Vi har ikke vært sammen så lenge, 6 måneder. Han er veldig uerfaren, hadde omtrent ikke hatt sex i edru tilstand før meg. Til å begynne med var det liksom greit, sexen var helt ok, og jeg regnet med at det kom til å bedre seg når vi ble bedre kjent og fikk snakket sammen om sex osv...

Men når jeg prøver å snakke, både om sex og andre ting, virker det som han blir litt brydd, og så sier han nesten ingenting. Hvis jeg spør om noe er deilig for ham, så sier han alltid "sånn passe". Hvis jeg spør om andre ting ang forholdet vårt kan det hende jeg får svar som "det har jeg ikke tenkt over" eller "jeg vet ikke" eller "vi tar det bare som det kommer".

Nå har det kommet til det punktet at jeg ikke har lyst på ham i det hele tatt. Alt dreier seg om ham i senga, han viser lite initiativ til å gjøre det godt for meg... Om det er fordi han ikke tør, eller om han ikke gidder, det vet jeg ikke... Jeg har fortalt ham hva som tenner meg, men allikevel går han rett på sak, fingrer meg litt, for så å velte seg over på ryggen og forvente at jeg skal være superklar. Igår var det på samme viset, men da stivnet jeg bare plutselig, og han ble sur. Men jeg orker ikke å ha sex mer for hans del. Det gir meg jo ingenting... Jeg kunne likegodt ha sittet å strikket, så interessant er sex'en... Aner ikke hva jeg skal gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjør det slutt at once, og finn deg en ny.. FInn deg en elsker?

Kom til Bergen, og treff meg? ;-) Jeg lover å tilfredstille deg!

Endret av vannmann78
Skrevet (endret)

Herregud så patetisk Vannmann78.

Ta deg en tur på byen og få deg noe. Er nok av dem. Så kan du etterpå slite med tanken at du har vært utro, har sveket damen din på det groveste. Med en gang du putter pikken din i en annen har du satt alt på spill. Forhold, hus og hjem, barn, ja alt. Hvordan kan du leve med deg selv? Hva hvis hun blir gravid? Får sykdom?. Utroskap er respektløst og psykisk terror. Hvis du leser innlegg her inne så ser du at mennesker reagerer så kraftig at de regelrett kaster opp på grunn av den psykiske belastningen. Vil du virkelig utsette dama di for det? Du kan like gjerne slå henne med et balltre.

Trådstarter: Få deg en mann som bryr seg om deg seksuelt. Han der høres ut som en egoistisk person som dessverre ikke evner å tenke lenger enn sin nese. Enten får dere prate sammen for å løse dette , eller så får dere gå fra hverandre. Sex i et forhold er viktig. Jeg har selv gått ut av et forhold fordi vi fungerte dårlig seksuelt sammen. Det går bare ikke i lengden.

Endret av Glow
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Vi har ikke vært sammen så lenge, 6 måneder. Han er veldig uerfaren, hadde omtrent ikke hatt sex i edru tilstand før meg. Til å begynne med var det liksom greit, sexen var helt ok, og jeg regnet med at det kom til å bedre seg når vi ble bedre kjent og fikk snakket sammen om sex osv...

Men når jeg prøver å snakke, både om sex og andre ting, virker det som han blir litt brydd, og så sier han nesten ingenting. Hvis jeg spør om noe er deilig for ham, så sier han alltid "sånn passe". Hvis jeg spør om andre ting ang forholdet vårt kan det hende jeg får svar som "det har jeg ikke tenkt over" eller "jeg vet ikke" eller "vi tar det bare som det kommer".

Nå har det kommet til det punktet at jeg ikke har lyst på ham i det hele tatt. Alt dreier seg om ham i senga, han viser lite initiativ til å gjøre det godt for meg... Om det er fordi han ikke tør, eller om han ikke gidder, det vet jeg ikke... Jeg har fortalt ham hva som tenner meg, men allikevel går han rett på sak, fingrer meg litt, for så å velte seg over på ryggen og forvente at jeg skal være superklar. Igår var det på samme viset, men da stivnet jeg bare plutselig, og han ble sur. Men jeg orker ikke å ha sex mer for hans del. Det gir meg jo ingenting... Jeg kunne likegodt ha sittet å strikket, så interessant er sex'en... Aner ikke hva jeg skal gjøre....

Du får ta og vise det under sexakten til han hva du vil. Jeg vil at du gjør sånn på meg nå, for det er så deilig osv..fortell hva du vil der og da. Skryt uhemmet når han gjør det riktige, så kanskje han fatter det til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...