MiniMjau Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvis en blir Plan fadder, får en da dekket reise for å besøke fadderbarnet sitt? Eller er det bare kjendiser som får det?
Gjest _Leela_ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Tror nok det bare er kjendiser eller ambassadører for Plan (er det ikke det det så fint heter?) som får det, hadde blitt dyrt og etter min mening feil bruk av pengene hvis Plan skulle gjort dette.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Selvfølgelig gjør man ikke det. Da ville vel ikke pengene vi sender inn blitt brukt til annet... Det at du sier at kjendiser får møte fadderbarna sine stemmer ikke helt. Dvs noen får det, men langt fra alle. Det er jo i reklameøyemed det blir gjort. For at flere skal støtte ordningen ved at vi får se hva bra som blir gjortt der barna bor. Og det blir spennede å se på når de sender en kjendis... Men det er fullt mulig å besøke fadderbarnet sitt. men man må betale det selv..
MiniMjau Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Spørsmålet var seff litt ironisk, men de er stor forskjell på reklamen og tårevåte møter med fadderbarn i eksotiske land, og det å få en faktura fra Plan dumpende ned i postkassa hver måned.
Gjest _Leela_ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Spørsmålet var seff litt ironisk, men de er stor forskjell på reklamen og tårevåte møter med fadderbarn i eksotiske land, og det å få en faktura fra Plan dumpende ned i postkassa hver måned. Min mamma er Plan fadder og hun får i tillegg til fakturaen oppdateringer med brev, tegninger fra fadderbarnet og bilder. Og man kan kommunisere tilbake gjennom Plan selv om min mamma kanskje ikke er så flink til det. Men mitt inntrykk er at man får fulgt opp fadderbarnet sitt selv om man ikke får påspandert tur dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå