Gjest Chiquitta Skrevet 16. april 2003 #1 Del Skrevet 16. april 2003 Hei alle dere på Kvinneguden. Håpert dere kunne hjelpe meg. Dette er et serøst innlegg, så ikke dømm meg. Jeg er en jente 22 år som har somboer i 1 år. Min somboer lukker aldri døra når han er på do. Den siste tid har jeg finnet ut at jeg blir veldig tent når jeg hører hans lyd fra do. Er dete unormal?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. april 2003 #2 Del Skrevet 16. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2003 #3 Del Skrevet 16. april 2003 JA DU ER UNORMAL!! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fem Skrevet 16. april 2003 #4 Del Skrevet 16. april 2003 Men... Du må forklare litt nærmere. Er det selve lydene du blir tent på? Eller hva han driver på med der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiquitta Skrevet 16. april 2003 #5 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg tror at det begge deler som jeg liker. Når han er på do, jeg skrur av tv for høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2003 #6 Del Skrevet 16. april 2003 Etter alle trådene jeg har sett her inne ang. hva folk tenner på, så syns jeg ikke dette høres unormalt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2003 #7 Del Skrevet 16. april 2003 Etter alle trådene jeg har sett her inne ang. hva folk tenner på' date=' så syns jeg ikke dette høres unormalt ut...[/quote'] hehe, nei ikke jeg heller. Men jeg tror jeg hadde blitt litt skremt om sambo hadde tent på det da. Folk tenner på forskjellige ting - du på dolyder. Du må da forresten bli tent ganske ofte da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. april 2003 #8 Del Skrevet 16. april 2003 Men jeg tror jeg hadde blitt litt skremt om sambo hadde tent på det da. He he... Ja, hadde passet veldig på "lydene mine", tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fem Skrevet 16. april 2003 #9 Del Skrevet 16. april 2003 Veeel... Kanskje samboeren din liker at du liker det? Siden han har døra åpen, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2003 #10 Del Skrevet 16. april 2003 He he... Ja, hadde passet veldig på "lydene mine", tror jeg... Jepp! Også hadde jeg nok hatt musikk på for full guffe på badet og hengelås på døra. MEN..som fem sier. Hvis samboeren liker det er det jo flott. Kanskje det ER derfor han har døra åpen? At han tenner på at du hører på han? Ehrm...nå fikk jeg en tanke i hode jeg hadde klart meg uten. Hver sin lyst, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. april 2003 #11 Del Skrevet 16. april 2003 Ehrm...nå fikk jeg en tanke i hode jeg hadde klart meg uten. Hver sin lyst, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2003 #12 Del Skrevet 19. april 2003 Det kan jo være flere årsaker til at du "tenner" på lydene hans fra do. Jeg selv tok meg i det da jeg hadde mann for mange år siden, når han tisset så tente jeg, og det jeg tente på var ikke tissinga men tanken på at han stod der med snoppen sin i handa..... see? Det gav meg nemlig assosiasjoner til helt andre aktiviteter.... jepp :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. april 2003 #13 Del Skrevet 19. april 2003 Min somboer lukker aldri døra når han er på do. Den siste tid har jeg finnet ut at jeg blir veldig tent når jeg hører hans lyd fra do. Er dete unormal?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. april 2003 #14 Del Skrevet 19. april 2003 Vannet må på dersom jeg gir må gi fra meg "mine lyder". Tenkt så flaut på en slik fin restaurant, da ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå