Gå til innhold

Lars Mjøen (Gaus), hva gjør han nå?

Gjest Gjest_Terje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Terje_*

Det var veldig tragisk med Trond Kirkvaag, forferdelig at han døde bare 61 år gammel. Veldig synd og et ekstremt stort tap for komi-Norge. Han var en av de aller beste, kanskje den aller aller beste parodimaker Norge har sett noen gang.

Jeg var og er stor fan av KLM. Vi har jo sett Trond i diverse roller inntil nylig, TrottoLibre, "Skremmer'n" osv osv. Vi har også sett Knut Lystad i "Karl & Co." mm.

Hva med Lars Mjøen?

Kan ikke huske å ha sett ham noe særlig på skjermen siden KLMs Nachspiel og Vorspiel. Utrolig bra komikertalent Lars også. Jeg husker både hans og Tronds store "måpeansikter" fra 70- og 80-tallet. Brødrene Dal var jo utrolig bra, og jeg føler kanskje at Lars Mjøen er en litt undervurdert komiker og skuespiller. Veldig stort talent spør du meg.

Noen som vet hva han driver med nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mathias_*

Tja - Mjøen driver vel først og fremst og sår tvil om klimaendringene i Aftenposten, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lars Mjøen er en kjempegod skribent og komiker som med sin humoristiske og uformelle vinkling og insikt får satt politikere på plass.

Han har et Debatt-innlegg i dagens Aftenposten "Gleden ved å bruke andres penger" som ALLE burde lese.

Vi vil ha mer av Lars Mjøens innlegg, - flere skribenter burde gå i lære hos ham !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...