Gå til innhold

Julegaver til jenter 9 og 13 år

Gjest Gjest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*

Jeg aner ikke hva jenter i den alderen interesserer seg for, og det er ganske perifere slektninger som jeg ikke ser så ofte. Noen tips til rundt hundrelappen hadde vært perfekt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva jenter i den alderen interesserer seg for, og det er ganske perifere slektninger som jeg ikke ser så ofte. Noen tips til rundt hundrelappen hadde vært perfekt!:)

Hva med cd plate? eller dvd film,kan få en fin film på mat butikker for under 100 lappen :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MAMMMMMA

Smykketre eller stativ til øredobber.

Øredobber

High school musical- bøkene (finnes to stk til ca 80 kr hver)

Hello Kitty ting og klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til 13-åringen kan du kanskje kjøpe gavesett på kroppspleieprodukter? De har en del fine sett til rundt hundrelappen på f.eks Cubus o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 13-åringen kan du kanskje kjøpe gavesett på kroppspleieprodukter? De har en del fine sett til rundt hundrelappen på f.eks Cubus o.l

ja! de har mye fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High School Musical, filmene eller musikken.

Eragon, dragefilmen.

Lipsgloss, hårdill, smykker.

Pynt til Crocs om de har de som innesko på skolen, sterkt ønsket her i gården.....

Tilleggspakker til Sims om de spiller

Bokserien "Phenomena" av Ruben Eliassens til 13- åringen.

Judy Moody-bøkene til 9-åringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastforward

Hei, er litt i samme situasjon selv :)

Vel, har ikke en 13-åring å kjøpe til, men kjøpte til ei jente på 9 år. Og det var et sett med (kul) olabukse, topp og rosa cardigan fra KappAhl, og et spennende brettspill.

Det er mange fine brettspill på markedet nå, og (hvis jeg ikke husker feil), så er det Norli kjeden (bokhandleren) som har 25% avslag på brettspill nå. Kanskje det kan være noe? Ihvertfall til en av dem.

Ellers så er det jo blitt så populært å lage sine egne smykker. Hva med en sånn "startpakke" eller lignende til de? Hvis de liker å holde på med litt sånn puslerier og være litt kreative da.

Du kan jo også evt. prøve å forhøre deg om de har en spesiell hobby de liker godt, og så kjøpe noe som har med den hobbyen/interessen å gjøre.

En 13 åring er kanskje litt vanskelig å finne musikk til (for smaken kan være så mye), men husker jeg selv ble veldig glad for CD gavekort i den allderen. Da kan hun jo velge selv hvilken CD hun vil ha.

Ellers, hvis de begge (eller en av de ihvertfall) er glad i å lese, så finnes det en masse gode barne og ungdomsbøker ute nå. Flere av de er også nedsatt en del i pris, så her burde det kunne finnes noe for enhver smak og lommebok :ler:

Masse lykke til med jakten på julegavene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High school musical 2-dvd er visst veldig populært blant 9-åringer!

Til 13-åringen kan du f.eks kjøpe ei veske fra H&M og putte oppi en mascara eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mitt tante barn har jeg i år kjøpt Harry Potter 5 og 6 (hun har fått de 4 andre tidligere) i tillegg har jeg kjøpt et gavesett med parfyme, bodylotion og dysjsåpe i Naomi Campell + Britney CD.

Hun er 12 år.

CDer kan byttes, det samme kan det meste andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niesen min på 11 er i allefall hekta på Bratz og det har hun vært i flere år, kanskje en idé til hun på 9? De har en god del til rundt 100-lappen. Kosedyr er også alltid populært. Ellers liker jeg å gi bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse
Gjest matmatmat

kommer med masse forslag, selvsagt ikke alt som er like gjeldende for den ene eller den andre jenta:

-dusjsåpe fra the body shop (mango, jordbær eller papaya)

-leppeomade fra the body shop (samme smaker)

-masssse smågodt i en fin boks

-kule strømpebukser

-nattkjole

-smykker fra h&m eller glitter (øredobber,armbånd...)

-søt/tøff tshirt (h&m,cubus etc)

-hårbøyler og hårspenner

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...