Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg aner ikke hva jenter i den alderen interesserer seg for, og det er ganske perifere slektninger som jeg ikke ser så ofte. Noen tips til rundt hundrelappen hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 5. desember 2007 #2 Del Skrevet 5. desember 2007 Tokio Hotel cd til trettenåringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 5. desember 2007 #3 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg aner ikke hva jenter i den alderen interesserer seg for, og det er ganske perifere slektninger som jeg ikke ser så ofte. Noen tips til rundt hundrelappen hadde vært perfekt! Hva med cd plate? eller dvd film,kan få en fin film på mat butikker for under 100 lappen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #4 Del Skrevet 6. desember 2007 Bøker i pocketutgave med byttekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MAMMMMMA Skrevet 6. desember 2007 #5 Del Skrevet 6. desember 2007 Smykketre eller stativ til øredobber. Øredobber High school musical- bøkene (finnes to stk til ca 80 kr hver) Hello Kitty ting og klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 6. desember 2007 #6 Del Skrevet 6. desember 2007 Sett med dingel-dangel til å ha på mobilen? Klær fra kjedebutikkene? Vanter og skjerf-sett? Sminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2007 #7 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg aner ikke hva jenter i den alderen interesserer seg for, og det er ganske perifere slektninger som jeg ikke ser så ofte. Noen tips til rundt hundrelappen hadde vært perfekt! Til 13-åringen kan du kanskje kjøpe gavesett på kroppspleieprodukter? De har en del fine sett til rundt hundrelappen på f.eks Cubus o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. desember 2007 #8 Del Skrevet 6. desember 2007 Til 13-åringen kan du kanskje kjøpe gavesett på kroppspleieprodukter? De har en del fine sett til rundt hundrelappen på f.eks Cubus o.l ja! de har mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. desember 2007 #9 Del Skrevet 6. desember 2007 High School Musical, filmene eller musikken. Eragon, dragefilmen. Lipsgloss, hårdill, smykker. Pynt til Crocs om de har de som innesko på skolen, sterkt ønsket her i gården..... Tilleggspakker til Sims om de spiller Bokserien "Phenomena" av Ruben Eliassens til 13- åringen. Judy Moody-bøkene til 9-åringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fastforward Skrevet 8. desember 2007 #10 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, er litt i samme situasjon selv Vel, har ikke en 13-åring å kjøpe til, men kjøpte til ei jente på 9 år. Og det var et sett med (kul) olabukse, topp og rosa cardigan fra KappAhl, og et spennende brettspill. Det er mange fine brettspill på markedet nå, og (hvis jeg ikke husker feil), så er det Norli kjeden (bokhandleren) som har 25% avslag på brettspill nå. Kanskje det kan være noe? Ihvertfall til en av dem. Ellers så er det jo blitt så populært å lage sine egne smykker. Hva med en sånn "startpakke" eller lignende til de? Hvis de liker å holde på med litt sånn puslerier og være litt kreative da. Du kan jo også evt. prøve å forhøre deg om de har en spesiell hobby de liker godt, og så kjøpe noe som har med den hobbyen/interessen å gjøre. En 13 åring er kanskje litt vanskelig å finne musikk til (for smaken kan være så mye), men husker jeg selv ble veldig glad for CD gavekort i den allderen. Da kan hun jo velge selv hvilken CD hun vil ha. Ellers, hvis de begge (eller en av de ihvertfall) er glad i å lese, så finnes det en masse gode barne og ungdomsbøker ute nå. Flere av de er også nedsatt en del i pris, så her burde det kunne finnes noe for enhver smak og lommebok Masse lykke til med jakten på julegavene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 9. desember 2007 #11 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #12 Del Skrevet 9. desember 2007 High school musical 2-dvd er visst veldig populært blant 9-åringer! Til 13-åringen kan du f.eks kjøpe ei veske fra H&M og putte oppi en mascara eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 9. desember 2007 #13 Del Skrevet 9. desember 2007 Til mitt tante barn har jeg i år kjøpt Harry Potter 5 og 6 (hun har fått de 4 andre tidligere) i tillegg har jeg kjøpt et gavesett med parfyme, bodylotion og dysjsåpe i Naomi Campell + Britney CD. Hun er 12 år. CDer kan byttes, det samme kan det meste andre og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. desember 2007 #14 Del Skrevet 10. desember 2007 Ei på 11 som jeg kjenner er hekta på Hello Kitty. De har masse fint på Bik Bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. desember 2007 #15 Del Skrevet 10. desember 2007 Niesen min på 11 er i allefall hekta på Bratz og det har hun vært i flere år, kanskje en idé til hun på 9? De har en god del til rundt 100-lappen. Kosedyr er også alltid populært. Ellers liker jeg å gi bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp Skrevet 11. november 2008 #16 Del Skrevet 11. november 2008 hei va kan jeg gi til ei 12-13 år gammel jente. til maks 225/250 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matmatmat Skrevet 12. november 2008 #17 Del Skrevet 12. november 2008 kommer med masse forslag, selvsagt ikke alt som er like gjeldende for den ene eller den andre jenta: -dusjsåpe fra the body shop (mango, jordbær eller papaya) -leppeomade fra the body shop (samme smaker) -masssse smågodt i en fin boks -kule strømpebukser -nattkjole -smykker fra h&m eller glitter (øredobber,armbånd...) -søt/tøff tshirt (h&m,cubus etc) -hårbøyler og hårspenner Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå