Felicity Skrevet 5. desember 2007 #1 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Lurte på hvor dere skal føde hen? Jeg har fått på Ahus denne gangen. Sist var jeg på Ullevål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. desember 2007 #2 Del Skrevet 7. desember 2007 Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 Ahus,fødte der sist også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. desember 2007 #4 Del Skrevet 15. desember 2007 Stavanger som sist. Denne gang blir jeg liggende på pasienthotellet. Fantastisk for andregangsfødende som meg. Hadde nok ikke taklet bare to dager på sykehuset første gang, men denne gang er det perfekt! Hotellmat, mye bedre frokost, eget rom.. Lettere å slappe av og få sove litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 21. desember 2007 #5 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal også føde på Ahus.. Var veldig fornøyd sist gang, men det er jo snart 10 år siden hehe.. Litt synd vi ikke rekker det nye sykehuset da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 29. desember 2007 #6 Del Skrevet 29. desember 2007 Sykehuset Buskerud. Visste ikke at du var gravid igjen Felicity, vi fikk vel omtrent samtidig forrige gang også vi (18. juni kom min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 29. desember 2007 #7 Del Skrevet 29. desember 2007 St Olavs hospital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 8. januar 2008 #8 Del Skrevet 8. januar 2008 ABC på Ullevål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 16. januar 2008 #9 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har søkt ABC på Ullevål. Får jeg ikke plass der blir det Ahus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissmor81 Skrevet 26. januar 2008 #10 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Her blir det Sykehuset Namsos. Vi som bor i "utkantstrøk" slipper heldigvis å søke om plass Endret 26. januar 2008 av Lissmor81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. februar 2008 #11 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Eg skal føde på KK i Bergen som sist. Håpar på Storken, men veit ikkje om eg får det sidan eg vart flytta til Føden med førstemann. Satsar på å få komma på Fødeloftet etter fødselen, det var så godt førre gong! Endret 5. februar 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. februar 2008 #12 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har fått plass på Bærum sykehus. Hadde søkt på Ullevål, men fikk ikke plass. Så da fremskyndet vi like godt planene om å flytte til Bærum Skal bli spennende (og slitsomt!) å flytte når jeg er 7,5 måned gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 10. februar 2008 #13 Del Skrevet 10. februar 2008 SUS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. mars 2008 #14 Del Skrevet 26. mars 2008 Her blir det nok St. Olavs i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå