Daiquiry Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 HJELP!!! jeg helte akkurat ut min uerstattelige mavala....den har jeg fått sendt fra spania....hvor får jeg tak i en ny en?????
Annie Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Husker jeg fikk kjøpt den for snart 20 år siden. Finnes den ikke i Norge lengre? Skal til Spania i februar, da skal jeg jammen kjøpe det. Hva står det på "flasken"?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Den lille blå?? Tror nå jeg har sett den på Vita eller Lindex...Er den bra? Jeg bruker en fra Alessandro,men flasser så fort av..
Annie Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Mavala trekker inn i neglene. Legger seg ikke utenpå.
Daiquiry Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 den er bare verdens beste!!!!! jeg har lett høyt og lavt men finner den ingen steder (butikker).....Det er en liten flaske med rød kork og grønt tyntflytende innhold..
Gjest nalle-maja Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Noen her? http://search.ebay.com/search/search.dll?s...ntrypage=search
Daiquiry Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det kan være denne Endret 5. desember 2007 av Daiquiry
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror jeg at jeg har det i butikken,- husker ikke helt..men har sett fra en av leverandørene mine at man får bestilt det. Send et pip hvis du ikke får tak i det, så kan jeg evnt sende til deg.
Gjest glamhudpleier Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror jeg at jeg har det i butikken,- husker ikke helt..men har sett fra en av leverandørene mine at man får bestilt det. Send et pip hvis du ikke får tak i det, så kan jeg evnt sende til deg. Så ikke at jeg ikke var logget inn, er jeg som har skrevet det..
Annie Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Jobber du i en kjede Glamhudpleier? Sånn at det går ann å få tak i flere steder i landet? Evt hvilken forhandler bruker du? Du kan jo svare på PM om du ikke vil legge ut her.
Bex Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Tror jeg har hatt en sånn en gang, og da tror jeg at jeg kjøpte den på Estetique...
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Tror jeg har hatt en sånn en gang, og da tror jeg at jeg kjøpte den på Estetique... Jeg har tidligere kjøpt den på Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå