Gå til innhold

HJELP! MAVALA, negleforsterker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!! jeg helte akkurat ut min uerstattelige mavala....den har jeg fått sendt fra spania....hvor får jeg tak i en ny en?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg fikk kjøpt den for snart 20 år siden. Finnes den ikke i Norge lengre?

Skal til Spania i februar, da skal jeg jammen kjøpe det. Hva står det på "flasken"?

Skrevet

Den lille blå?? Tror nå jeg har sett den på Vita eller Lindex...Er den bra?

Jeg bruker en fra Alessandro,men flasser så fort av..

Skrevet

Mavala trekker inn i neglene. Legger seg ikke utenpå.

Skrevet

den er bare verdens beste!!!!! jeg har lett høyt og lavt men finner den ingen steder (butikker).....Det er en liten flaske med rød kork og grønt tyntflytende innhold..

Skrevet (endret)

Det kan være denne

Endret av Daiquiry
Skrevet

Jeg tror jeg at jeg har det i butikken,- husker ikke helt..men har sett fra en av leverandørene mine at man får bestilt det. Send et pip hvis du ikke får tak i det, så kan jeg evnt sende til deg.

Gjest glamhudpleier
Skrevet
Jeg tror jeg at jeg har det i butikken,- husker ikke helt..men har sett fra en av leverandørene mine at man får bestilt det. Send et pip hvis du ikke får tak i det, så kan jeg evnt sende til deg.

Så ikke at jeg ikke var logget inn, er jeg som har skrevet det.. :fnise:

Skrevet

Jobber du i en kjede Glamhudpleier? Sånn at det går ann å få tak i flere steder i landet? Evt hvilken forhandler bruker du? Du kan jo svare på PM om du ikke vil legge ut her.

Skrevet

Tror jeg har hatt en sånn en gang, og da tror jeg at jeg kjøpte den på Estetique...

Skrevet
Tror jeg har hatt en sånn en gang, og da tror jeg at jeg kjøpte den på Estetique...

Jeg har tidligere kjøpt den på Cubus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...