Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 For et par dager siden så jeg en liten artikkel på aftenposten.no om en nettbutikk som selger elektronikk. De selger blant annet den vekkerklokka med lys til halv pris av det kjedene gjør. Har klart å miste lappen jeg skrev ned adressen på, så nå er jeg litt frustrert.. husker at det het noe sånt som pixi, pixmania, pixel... et eller annet. noen som vet hva jeg snakker om og som har en aldri så liten url til meg?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 (endret) pixmania edit: http://www.pixmania.com/no/no/home.html Endret 5. desember 2007 av Gjenglemt sykkellås
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Takk:) (kremt.. jeg hadde visst glemte å teste .com, bare testa .no...)
Dru Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Pixmania er vel fransk, og de er beryktet for å unngå alt av norske forbrukerrettigheter.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Men de sender ikke fra Norge? Så da må man regne tollgebyrer i tillegg?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har bestilt derfra en gang og jeg betalte ikke noe toll. Men hvis du googler pixmania, så ser du at mange er veldig skeptiske til firmaet. (Selv har jeg ikke hatt problemer da produktet jeg kjøpte har oppført seg eksemplarisk.)
Dru Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Men de sender ikke fra Norge? Så da må man regne tollgebyrer i tillegg? Nei, prisen på nettsidene inkluderer moms, så det skal ikke være nødvendig å bekymre seg for det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Lampen var da vitterlig dyrere enn det jeg så i reklamen til expert i dag!
Gjest Nedfall Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Prisguiden til hardware.no er grei, og kelkoo da. Stoler som regel ikke på at en enkelt butikk er billigst, uten å sjekke en av de der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå