Loolaa Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 Må bare fortelle at jeg endelig har funnet et sted i Trondheim som gjør Brazilian voksing (ekstrem bikinilinje-voksing)! Gjorde det for første gang i går. Ganske vondt enkelte steder, ikke noe særlig vondt andre steder. Og så glatt som huden er! Ingen sjeggstumper! Tra-la-laa loolaa
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2003 #2 Skrevet 16. april 2003 Å vokse underlivet er ganske røft for huden de første gangene men det er verdt det når du ser hvor lekkert det blir. Gratulerer med din første Brazilian, måtte det bli den første av mange Minnie
Gjest Liten Skrevet 16. april 2003 #4 Skrevet 16. april 2003 Som fast medlem i brazilian-klubben, slutter jeg meg til Minnies gratulasjoner!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #5 Skrevet 17. april 2003 Som fast medlem i brazilian-klubben' date= slutter jeg meg til Minnies gratulasjoner! Vi trenger flere medlemmer Liten, kan vi rekruttere noen fra Gorilla-klubben over til oss? Minnie
floyel Skrevet 17. april 2003 #6 Skrevet 17. april 2003 Unnskyld meg, men synes dere ikke det er ubehagelig å eksponere kjønnsdelene deres til vilt fremmede mennesker for frisering? Jeg har ingen ting i mot voksing av underlivet, men jeg kunne altså ikke tenke meg å la fremmede rive av meg kjønnshårene. Hvordan foregår en slik voksing rent praktisk? Jeg, i min uvitenhet, forestiller meg en gynekologaktig stol... mvh Fløyel - med privatvokser PS: Hvis noen lurte: Jada, jeg går til underlivsundersøkelse hvert 3. år. Men jeg synes ikke det er noe behagelig å flashe underlivet til mennesker jeg ikke har et seksuelt forhold til.
Gjest Liten Skrevet 17. april 2003 #7 Skrevet 17. april 2003 Hvordan foregår en slik voksing rent praktisk? Jeg, i min uvitenhet, forestiller meg en gynekologaktig stol... Egentlig ikke så rart om du lurer, lurte litt selv første gang jeg. Du ligger på en helt vanlig hudpleiebenk med truse på. Først vokser hudpleieren utenfor trusekanten, som til en vanlig bikinivoksing, før hun drar trusa litt til sides der hun skal vokse og fortsetter slik til hun har ribba det som ribbes skal. Du blir aldri liggende helt naken, tvert imot er det en fordel å ha trusa der, slik at den kan brukes til å "holde igjen" litt, stramme huden osv mens du bøyer og løfter bena etter hvor det skal vokses. Disse damene er så proffe og prater om alt mulig underveis, at det ikke er pinlig i det hele tatt. (ps: la de fineste silketrusene ligge igjen hjemme, det kan komme litt vokssøl langs trusekanten) Vi trenger flere medlemmer Liten, kan vi rekruttere noen fra Gorilla-klubben over til oss? Kanskje vi bør begynne med vervepremier? For de som ikke skjønner hva premiene egentlig er, mener jeg....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #8 Skrevet 17. april 2003 Noen hudpleiesalonger gir deg også en papirtruse som du bare kan kaste når du er ferdig, jeg får en slik. Og det finnes ikke pinlig, hudpleieren flytter bena dine hit og dit mens hun skravler om alt mulig. Og følelsen etterpå er utrolig.... Liten.... vervepremien kan være fornøyd seksualpartner og økt selvtillit. Minnie
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #9 Skrevet 17. april 2003 Jeg utfører brasiliansk voksing og får det og Og jeg tenker aldri på hvor jeg vokser, bare at det er hår der og de skal bort, om det er legg eller bikini er likegyldig for meg Så lenge den som blir vokset blir fornøyd og blir kvitt de hårene de ikke vil ha :D så er jeg glad for og kunne hjelpe
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #10 Skrevet 17. april 2003 Hender det at det kommer inn noen kvinner med skikkelig afrosveis nedentil Bare meg 79? Minnie
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #11 Skrevet 17. april 2003 MINNIE SPURTE Hender det at det kommer inn noen kvinner med skikkelig afrosveis nedentil Bare meg 79? Ja det hender av og til men er det for langt kan det ikke vokses det er mange som ikke vet dette Da må de bare barbere det og komme tilbake om ca 2 uker Så fikser jeg bare det, og da blir det så bra :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #12 Skrevet 17. april 2003 Da må de bare barbere det og komme tilbake om ca 2 uker Okay. Minnie
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #13 Skrevet 17. april 2003 Okay. Minnie Nå er jeg vel litt fjern muligens :oops: men hva mener du med okay?? :o
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #14 Skrevet 17. april 2003 Nå er jeg vel litt fjern muligens :oops: men hva mener du med okay?? Ingenting! Helt sant. Minnie
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #15 Skrevet 17. april 2003 Ingenting! Helt sant. Minnie OKAY *LER*
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #16 Skrevet 17. april 2003 Venninnen min jobber som jordmor og beklager seg innimellom over all urskogen hun må jobbe i ! Det er visst ikke alltid like lett å sy når frisyren forneden er såpass heavy! En liten digresjon dette her, brazilian waxing til alle sonm skal fø!
Gjest Liten Skrevet 17. april 2003 #17 Skrevet 17. april 2003 Liten.... vervepremien kan være fornøyd seksualpartner og økt selvtillit Vet vel ikke helt om selvtilliten øker så fælt, men skriver gjerne under på det første! En føler seg så glatt og lekker lenge etterpå. Og så utrolig deilig og ikke minst praktisk å slippe å tenke på barbering på lenge - kombinasjonen barbering og heftig sex (for meg som har en elsker som bor langt unna så går det liksom litt i rykk og napp), gjør jo at en går som en cowboy etter et par dager....
Gjest bigsister Skrevet 17. april 2003 #18 Skrevet 17. april 2003 er brasilian total hårfjerning, liksom mellom kjønnsleppene og så? hva med oss som har noe hårvekst hmmmm, hva skal jeg si, ganske langt bak rundt anus?
Gjest Liten Skrevet 17. april 2003 #19 Skrevet 17. april 2003 Brazilian er hårfjerning så totalt som du ønsker det. Selv foretrekker jeg å beholde en smal stripe i front, og har heller aldri bedt dem om å gå heeelt bak, men de gjør det sikkert om du ber dem om det.
Tusenfryd Skrevet 17. april 2003 #20 Skrevet 17. april 2003 Hva er forskjellen på Brazilian Wax og vanlig voksing? Dere som kan dette. Selv kan jeg ikke tenke meg noe verre enn varm voks eller noe som helst som skal rives av meg på den måten - i hvert fall ikke i bikinilinjen... men jeg er nysgjerrig. Har forresten brukt epilady en hel vinter - men var nuppete som en gås uansett - så her er det kun barbering som gjelder.
Anbefalte innlegg