Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var helt fantastisk! Ble helt slått ut av slutten, tok meg nesten en uke å komme meg av den.

Anbefaler Krig og Fred også!

Hva synes du? :)

(Hvis det viser seg å bli spoilere i denne tråden, kan det kanskje være greit å legge til det i overskriften?)

Skrevet

Ånei, jeg vil ikke ha spoilere.

Jeg glemte å avbestille den fra bokklubben jeg er med i, dermed ligger den an til å bli lesestoff i jula :) var småskeptisk, for det eneste jeg har vært borti av russisk litteratur er Dr. Zhivago, og den kom jeg meg ikke gjennom, men håper denne er lettere. Høres bra ut at det er noen som liker den :jepp:

Skrevet

Jeg elsker den boken :) Virkelig fin kjærlighetshistorie, om enn noe tragisk.

Skrevet

Det du må ha i bakhodet når du leser de store verkene, er at det gjerne tar litt tid å komme inn i bøkene. De første hundre sidene er ofte veldig mye småplukk om de forskjellige karakterene uten at det blir skikkelig driv. Men i løpet av den tiden blir man virkelig godt kjent med karakterene, og før man vet ordet av det er det så spennende at man ikke klarer å legge fra seg boken.

Er nok derfor det alltid er en sorg når man er ferdig med nettopp de bøkene, man "kjenner" personene så godt at man nesten er blitt "venner", og da er det så leit å ikke skulle høre noe mer fra dem. Får nesten litt kjærlighetssorg :fnise: Og Anna Karenina var et skikkelig rystende "brudd"!

Heldige deg som har den ulest og en romjul å lese den i! Kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...