Gå til innhold

Nerverdigende med oralsex?

Fremhevede innlegg

Gjest lissi32
Skrevet

En kamerat av meg syns det er nerverdigende å slikke en dame. Hvorfor?

Ser han på seg selv som Master?

Jeg fikk ikke noe skikkelig svar :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres egentlig ut som en fyr med et juvenilt, usikkert og kjedelig syn på sex.

Sikkert et sant fyrverkeri i senga.. :filer:

Gjest lissi32
Skrevet

Sikkert, men det svarer jo ikke på hvorfor han syns det er nerverdigende...?? Jeg skjønner ikke at noen kan tenke sånn..?

Skrevet
Sikkert, men det svarer jo ikke på hvorfor han syns det er nerverdigende...?? Jeg skjønner ikke at noen kan tenke sånn..?

Nei, siden han har problemer med å svare på det, så forsterker jo det bare antakelsen min ytterligere.

Han tenker sånn rett og slett fordi han ikke vet hva annet han skal tenke.

Skrevet

Dette er et gammeldags syn på oralsex synes jeg. Syns han det er nedverdigende om ei dame suger han også? Tviler på det.... :lur:

Gjest lissi32
Skrevet

Jeg bare prøver å forstå det, dama hans er bestevenninna mi, og sliter med dette.

Gjest StockDama
Skrevet

Nuvel, selv om noen syns oralsex er lite stas, kan det godt hende de driver med ting du aldri kunne tenkt deg. Noen liker ditt, noen like datt..

Gjest lissi32
Skrevet (endret)
Nuvel, selv om noen syns oralsex er lite stas, kan det godt hende de driver med ting du aldri kunne tenkt deg. Noen liker ditt, noen like datt..

Ja er det ikke underlig det der? Han liker å verre ting enn dette, men slikke mus? Hvordan kan dette være nerverdigende?

Eller er han bare lat? :fnise:

:popcorn:

Endret av lissi32
Skrevet

Fullt mulig. Gjør en mer eller mindre kvalifisert gjetning basert på den lille informasjonen som er gitt. Sånn i utgangspunktet gir jeg en lang beng i hva denne fyren liker eller ikke liker, så interessen for denne tråden stopper egentlig omtrent..

..her.

Gjest lissi32
Skrevet

Spørsmålet er jo ikke hva denne fyren liker.

Jeg er nysgjerrig i hva det ligger bak en uttalse som at det er nerverdigende?

Skrevet

Er absolutt ikke enig i at oralsex er nedverdigende, men kan se for meg at han kanskje synes det fordi han må tilfredstille henne mens hun bare ligger der? At han blir en slags slave?

Møtte en gang en gutt ute på byen som syntes oralsex var ekkelt. Jeg spurte om ikke han syntes å bli sugd virket fristende (er vant med at alle gutter elsker det), og han bare rynket på nesen.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei vet ikke hva det kan være. Kanskje han har dårlig erfaring med det? At jenta krever å bli slikket og gir lite tilbake? Kjenner en som hadde det slik at han syntes det var fælt og nedverdigende å slikke ei dame. Da tenkte han på exen som nærmest tvingte han til å slikke henne. Vet ikke, men det kan jo være noe sånt.

Gjest lissi32
Skrevet
Nei vet ikke hva det kan være. Kanskje han har dårlig erfaring med det? At jenta krever å bli slikket og gir lite tilbake? Kjenner en som hadde det slik at han syntes det var fælt og nedverdigende å slikke ei dame. Da tenkte han på exen som nærmest tvingte han til å slikke henne. Vet ikke, men det kan jo være noe sånt.

Ja skjønner, alt som blir tvang og press er pyton tydeligvis!

Jeg føler med henne for å si det sånn :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ja skjønner, alt som blir tvang og press er pyton tydeligvis!

Jeg føler med henne for å si det sånn :fnise:

Har selv vært sammen med en som ikke ville gi meg oralsex, men suge han det digget han. Jeg klarer ikke å forstå det den dag i dag, men han ville ikke. Selv om jeg var nyvasket og ren i dusjen..om jeg da gikk mot han så bare snudde han seg bort. Det sitter enda i den dag i dag hos meg og jeg syntes det var så forferdelig at han ikke ville smake på meg og min saft, når jeg elsket hans saft. Men kunne jo ikke tvinge han, men det var sårt. Heldigvis kun en mann i mitt liv som ikke har likt å slikke.Det er ikke mange av dem som aldri vil slikke, men tror det er mange som gjør det bare for dama si, men som egentlig ikke liker det så godt :) Og de kan jo ikke klandres for det egentlig. Man velger jo ikke sine lyster.

Skrevet

Det har jo vært en del tråder her inne om at sæd smaker ille. Nå kan det være ganske stor forskjell på kvinners safter også, så godtar man at noen ikke liker sæd, må man godta at noen ikke liker smaken av kvinnekjønnet. Det kan jo være så enkelt.

Mest sansynlig har dette noe med dårlige erfaringer, tenker jeg. Hadde han hatt veldig gode erfaringer med dette, hadde han naturligvis hatt et annet syn.

Skrevet

Det er en kjent sak at svarte amerikanere ikke utfører oralsex på kvinner. Har sikkert sammenheng med en slags macho-kultur, der dette ses på som nedverdigende.

Kan aldri tenke meg at muslimer utfører oralsex på kvinner heller, med de "æres" begrepene de har, herunder at kvinner er mindreverdige..

Skrevet

er det en kjent sak at svarte amerikanere ikke utfører oralsex på kvinner?? ikke hørt om...tell me more

Skrevet

Han har ikke lyst tenker jeg... Trenger ikke å bety så mye mer, anna enn at han ikke liker det. Alt av sexuelt man "må" gjøre, men som man ikke har lyst til, - er vel egentlig nedverdigende.

Kan være mange grunner til hvorfor for såvidt.

Jeg personlig liker det til vanlig, men har også opplevd å måtte snu ved navlen......... hadde jeg følt jeg "måtte" fortsette, hadde det i høyeste grad vært nedverdigende. Men jeg sa heller hun fikk ta seg en tur i dusjen... (ja, ble veldig poppulær av det)

Skrevet

Jeg kan mene at analsex er nedverdigende for MEG, kan ikke snakke generellt. Dette mener jeg fordi jeg ikke liker det (har testet to ganger) og om jeg hadde følt press for å gjøre det så hadde det blit opplevd som nedverdigende og lite respektfullt.

Jeg kan tenke meg at presset er langt større for menn å utføre oralsex, enn det jeg har opplevd ved analsex, og kan derfor tenke at dette kan være en naturlig reaksjon dersom man faktisk ikke liker dette. Noen liker det ene andre det ander. Behøver ikke å være vanskeligere enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...