Gå til innhold

Julefilmer

Gjest marihan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ginger_*

Noen av mine favoritt julefilmer;

Love Actually :) Den er bare helt herlig, og får du ikke julestemning (eller blir i godt humør av den, så får du det aldri :fnise: )

Hjemme Alene

Bad Santa (herlig humor!)

Tre Nøtter til Askepott

Hjelp det er juleferie (herlig, herlig!!...cracy humor på sitt beste)

Ellers; alt av klassiske Disney filmer får meg i julehumør/godt humør på et blunk. Jeg har for eksempel "Bambi" filmen på DVD (og jeg er godt over tredve, og uten barn :fnise: ), og selv om det på TV julaften kun vises et lite utdrag av denne filmen i Donald Duck "kavalkaden", så får jeg av en eller annen grunn alltid litt god julestemning av å se denne filmen. Også er den utrolig godt laget...Helt fantastisk...

Og nå har jo også Disney konsernet i de senere årene utgitt flere spesial DVD'er som f.eks. "Mens vi venter" osv. med filmer som gir julestemning. Kank'e no for det, men jeg elsker gode, gamle Disney! :ler:

Ellers så er "The Holiday" kjempefin.

Kommer ikke på noen fler akkurat nå, men det var da noen. Ser at mange andre også har de som sine favoritter. Absolutt flotte filmer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jul uten Home Alone 1 og 2.

Og så Love Actually og The Holiday.. (Disse to ser jeg flere ganger i løpet av desember :rødme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for noen år siden en svensk film som het "Tomten är far til alla barnen" eller noe sånt (Utro m nissen på norsk) og syns den var så morsom.

Noen som vet om man kan leie den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Raptuza

Før hadde eg tid på julafta å sjå 3 nøtter til Askepott...men no er det andre generasjon som sit benka! Ellers får me med Alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...