Plym Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det noen som vet om noen nettbutikker som har dette? Eventuelt om noen av kjedebutikkene fører det?
hecam Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Sparkjøp har ihvertfall, og der er ikke prisen så ille heller.
Plym Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Sparkjøp har ihvertfall, og der er ikke prisen så ille heller. Ja, det er der jeg har kjøpt før, men nå har de ikke.
Chassi Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Skulle også til å foreslå Sparkjøp, men hvis de ikke har....tja, prøvd finn.no?
Aurela Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 om du har noen Bogerud i nærheten pleier de å ha. Husker hvertfall at jeg hadde "drakt" derifra når jeg var liten, så skjorter har de sikkert også. Tviler sterkt på at det er dyrt i tillegg.. Lykke til i jakten da
Plym Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 om du har noen Bogerud i nærheten pleier de å ha. Husker hvertfall at jeg hadde "drakt" derifra når jeg var liten, så skjorter har de sikkert også. Tviler sterkt på at det er dyrt i tillegg.. Lykke til i jakten da Takk for tipset, men jeg bor nok ikke i nærheten av Bogerud. Skal prøve Cubus. Mener kanskje jeg har sett det der før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå