Merneith Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg trenger forslag til filmer som jeg burde se. De kan godt være forholdsvis nye. Komedier, drama, eventyr, animasjonsfilm, action etc etc Hva er dine favorittfilmer? Jeg må anbefale Flushed Away. Utrolig morsom animasjonsfilm
Gjest hyggelig Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 mr.brooks er spennende med en annerledes slutt
Anglofil Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Mine favorittfilmer: Shadowlands Roman Holiday Giant To Have and Have Not The Remains of the Day Summertime (1955) Brief Encounter I Know Where I'm Going! The Color Purple An Affair to Remember The Godfather Trilogy The House of Cards Trilogy Avanti! Miss Potter Bridget Jones's Diary Singin' in the Rain My Fair Lady The Little Mermaid Beauty and the Beast The Lion King Phantom of the Opera (1943) All That Heaven Allows Schindler's List Shrek Persuasion (2007) Brokeback Mountain The Big Sleep The Ghost and Mrs. Muir A Beautiful Mind Forrest Gump What's Up, Doc? Yentl The Apartment Mini-serier: Jane Eyre (2006) Wives & Daughters Our Mutual Friend Pride & Prejudice (1995) Bleak House (2005) North & South (2004) Mvh Yvonne Endret 5. desember 2007 av yvonne
Marengs Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Noen av mine favoritter er: Betty Blue My Own Private Idaho Velvet Goldmine Paris, Texas Breakfast at Tiffany's Den Fabelaktige Amelie fra Montmartre Edward Saksehånd Mulholland Drive The City of Lost Children Sunset Boulevard Requiem for a Dream The Heart is Deceitful Above all Things Piken på Broen I know who killed me Pirates of the Caribbean trilogien
Nemesis Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg liker veldig godt Crash fra 2004, Scoop med Woody Allen og Scarlett Johanson, Lucky number Slevin, Big Lebowski
lolita90 Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 jeg så nylig en film som jeg likte.... Ghost Rider ellers så har jeg en laaaang liste med filmer på harddisken min
Kima Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg kan anbefale 'reign over me' med Adam Sandler og Don Cheadle. Utrolig rørende.
Gjest gjest_gjesten Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Shawn of the Dead var en film som nylig gav meg en positiv overraskelse
Thought-Fox Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Noen av mine favoritter: One Flew Over the Cuckoo's Nest Requiem for a Dream Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring Into the Wild Cool Hand Luke A Clockwork Orange This Is England Trainspotting Pulp Fiction Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Her er noen filmer jeg har sett nylig som jeg likte veldig godt! Sunshine Cleaning - drama/komedie Gran Torino -drama UP- animasjon Ponyo - animasjon Kung Fu Hustle - komedie/action 500 days of summer - romantisk komedie Nord - komedie/drama Doubt -drama The Reader - drama The Departed The Wrestler
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Jeg anbefaler "Once". Kjempe fin lav-budsjett film fra Irland med mye bra musikk!
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Så Shutter Island i helgen - anbefales.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Jeg anbefaler "Once". Kjempe fin lav-budsjett film fra Irland med mye bra musikk! Ja!! Utrolig rørende og fin film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå